Otsi
Artiklite sarjad
- n päeva lõpetamiseni (34)
- Eesti päev (15)
- Bookstagramid (35)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
30. aprill
- Sofia Aru 2.c
2. mai
- Amanda Metsalu 6.b
- Getter Jalak 1.a
- Priit Tiitma 6.b
- Rosanna Tiitma 2.a
3. mai
- Rome Salumäe 6.b
4. mai
- Raido Õispuu 9.b
5. mai
- Eliise Põld 3.b
- Meribel Õunpuu 4.c
6. mai
- Anelle Eliisa Jaansalu 8.d
- Mirtel Lember 7.b
Töötajate sünnipäevad
29. aprill
- Ene Pidmann
2.b meenutas uue aasta saabumist ja loodab, et kõikidel tuleb väga hea aasta.
„Kõige imelisem muinasjutt on elu ise,“ on öelnud H. C. Andersen. 8. klassi õpilased kirjutasid kirjanduse tunnis muinasjutte, rakendades klassikalise muinasjutu reegleid meie praeguses ajas. Toredat lugemist!
Ongi käes lugemiku kord. Leelo Tungla luuletus sobib üleminekuks väga hästi.
Õpik on meil uhiuus!
Uued mõtted peas ja suus,
loevad lapsed, loevad vanad.
Lood on uued, tähed samad!
Just selliste sõnadega võttis Mihkel Vendel kokku etüüdide infotund-koolituse, mis toimus esmaspäeval, 8. jaanuaril kooli aulas. Koolitusele oli tulnud 35 kolmanda kooliastme õpilast ja suisa 9 õpetajat-klassijuhatajat. Ja põnev oli absoluutselt igaühel. Aitäh, Mihkel, inspireerimast!
Siinkohal toob koolileht välja mõned märksõnad ja näpunäiteid, mida oma etüüde ette valmistades silmas võiks pidada.
Seitsmendad klassid joonistasid dekoratiivseid värvimustreid. Tööde autorid on Helen Prei, Meribel Saat ja Karolina Kaju 7.b klassist.
Novembris ja detsembris osalesid meie kooli 4.a, 5.b ja 6.a Tallinna Ülikooli ELU (Erialasid Lõimiv Uuendus) lõiminguprojekti „Võrsuv võrse“ piloteerimisel, et juba varases eas edendada tervislikku eluviisi läbi tervisliku toitumise kaudu.
13. detsembril osalesid meie ja Luce kooli kuuendikud teadusbussi ehk liikuva labori teadusteatri etendusel.
Kaasav haridus ja distantsõpe on tänapäeva haridusmaailmas kuumad teemad. Neid teemasid käsitles ka Erasmus+ projekt „Inclusive Education and Distance Learning in Digital Era“, mille raames külastasid Bulgaariat meie kooli kuus õpilast ja kaks õpetajat. Tegu oli selle projekti viimase, neljanda lähetusega.
Kõik, kes vähegi sattunud ujulasse, on näinud Reena sõbralikku naeratust, toimekat abivalmidust ja positiivset ellusuhtumist. Reenat ei löö verest välja ei kaotatud ujumismüts, torisev teismeline ega nuttev mudilane, tema läheb ja aitab. Täna on Reenal juubelisünnipäev ja me soovime talle kogu koolipere poolt palju õnne, rõõmu ja jaksu edaspidisteks toimetusteks!
Mis loob selle päris õige jõulutunde? Selle, mis toob hinge korraga nii rahu kui ärevuse, suunurka naeratuse ning silmadesse ootuse ja elevuse? Nooruse Meridiaan jagab teiega oma retsepti.
Armas koolipere, head õpilased, õpetajad, lapsevanemad, kooli töötajad!
Detsembrikuu on sel aastal 8.b jaoks natukene erilisem.
Täna tähistab ümmargust sünnipäeva Eneli Vahar, tagasihoidlik ja liigset tähelepanu vältiv keemiaõpetaja, kelle õpilased juba mitmeid aastaid järjest oma lemmikõpetajaks on valinud. Juubel on suurepärane põhjus kõik head sõnad nii õpilastelt kui ka kolleegidelt otse ja ausalt leheveergudel välja öelda!
Palju õnne, armas Eneli!
Seitsmendad klassid joonistasid dekoratiivseid värvimustreid. Tööde autorid on Arabella Aus, Marii Nuum ja Melissa Sisas 7.b klassist.
2.a klassi lapsed kirjutasid jõuludest luuletusi ja meisterdasid juurde vahvad jõulupuud.
Minu lemmikmuinasjutt on „Punamütsike“, mille kurjaks tegelaseks on hunt. Minu arvates on hunt väga vastuoluline loom. Kirjanduses on hunti läbivalt kirjeldatud kurjana, kuid reaalses elus hunt inimesele tavaliselt ohtu ei kujuta. Kas hundi halb kuvand kirjanduses on põhjendatud?
6. detsembril toimus Tartu Ülikooli Teaduskooli veebikeskkonnas viktoriinid.ee võistlus „Salakeel“, kus 30 minuti jooksul sai pilgu heita esmapilgul saladusena näivatele aspektidele eesti keeles. Võistluse eesmärk oli tutvustada 6.–9. klasside õpilastele eesti keele ja selle kujunemise eripära.
Üle Eesti osales võistlusel 1427 õpilast, neist 82 meie koolist. Mitmed neist jõudsid esisajasse, parim tulemus 8. koht!
... nii valmisid 3.c klassi lumemehed.