Kunst: 3b

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. november 2019. a. kell 15.36
Muudetud: 28. veebruar 2020. a. kell 16.02

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime?

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et põhikooli lõpuks õpilane:
1)oskab loomingulises tegevuses, loovtöö, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2)tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3)õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4)eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5)töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6)rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7)õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8)seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9)mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10)väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt ning kirjalikult, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
11)tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades;
12)mõtestab esemelise ja ruumilise keskkonna ning disaini näidete esteetilisi, eetilisi, funktsionaalseid ja ökoloogilisi aspekte;

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa)

28.10-01.11
Lehesadu
Lehtede trükk
04-08.11
Öine linn
Öine linn
11.-15.11
Tangramm
Tangramm
18.-22.11
Kalad ja krevetid
Liikumise kujutamine
25.-29.11
Luuletuse õppimine läbi joonistamise
Jutukese illustratsioon
02.-06.12
Esimene lumi
Naksitrallid
09.-13.12
Lumememmede näoilmed
Jõuluvana, päkapikud
16.-20.12
Võimlejad
Viikingid
06.-10.01
Aastaarvu kujundamine. Viltpliiatsid
Muumitroll suusatab. Õlipastellid
13.-17.01
Aastajad
Põder ja linnud
20.-24.01
Pinterest
Pooleli olevate tööde lõpetamine
27.-31.01
Virmalised
Peegelpilt
03.-07.02
Nägu- vaade üles, alla, paremale, vasakule
Töö lõpetamine
10.-14.02
Südamed
Südamed
17.-21.02
Sini-must-valged mustrid
Sipsik
02.-06.03
Loetud raamatule reklaam
Taustapaberid

Milliseid oskusi õpilased saavad?

Õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· oskab näha ilu enda ümber

Hindamine

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208.