Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 22. jaanuar 2018. a. kell 13.54
Muudetud: 22. jaanuar 2018. a. kell 17.42
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
08.-12.01
Tervitame uut aastat
Lumememmed (must paber, õlipastell)
15. - 19.01
Talv (must paber, sool, liim)
Lumelohe
22. - 26.01
Talvemüts ja kindad (A3, õlipastellid)
Talvemüts ja kindad (vesivärvid)
29.01. - 02.02
Värvilaigud (A3, guaššid)
Lumehelves ja lumememm (küünal, A4, guaššid)
05. - 09.02
Talverõõmud (A3, harilik pliiats)
Talverõõmud (guaššid)
12. - 16.02
Loomad talvel - jänese joonistamine etappide kaupa (A3. õlipastellid)
Südamed sõbrapäevaks (A3, guaššid, segamisalus)
19. - 23.02
Rukkililled (kartul, A4, guaššid)
Minu kodu (A4, värvipliiatsid)
26.02-02.03
KOOLIVAHEAEG 26.02-02.03
05. - 09.03
Kindad (mustri kujundamine-pintslitrükk)
Leevike, tihane (guašš, pritsimistehnika)
12.03 - 16.03
Rahvariide vöökirja kujutamine (värvipliiatsid)
Pajuoksad (must õlipastell)
19.-23.03
Illustratsioon muinasjutule
Taustapaberi trükk. Lõng + papp
26.-30.03
Trükitud paberile lumikellukeste joonistamine
Hea ja halva tuju masin (AR lk 79)
02.-06-04
Tibud ja jänesed (kevadpühad)
Tibud ja jänesed- lõpetamine
09.-13.04
Lõngatrükk
Lõngatrükist pildi kujundamine
16.-20.04
Meri ja laevad ( papiga mere joonistamine+ laevade voltimine ja kleepimine)
Meri ja laevad- töö lõpetamine
23.04-01.05
KOOLIVAHEAEG
02.-04.05
Kassipojad mänguhoos (AR lk 87)
Töö lõpetamine
07.-11.05
Ema portree
Ema portree lõpetamine
14.-18.05
Paberi frotaaž
Töö lõpetamine
21.-25.05
Papitrükk
Papitrükk
28.05-01.06
Mandala
Mandala
04.-8-06
Plakat- SUVI
Plakati lõpetamine
õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata