0 kaarti!
Autor: Anu Liik Eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Anu.Liik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 6. jaanuar 2017. a. kell 20.30
Muudetud: 6. jaanuar 2017. a. kell 20.30
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.klassi algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades
13.01
Olulise info leidmine loetud materjalist, kava koostamine
20.01
Teksti põhjal küsimuste koostamine, märksõnaskeemi, idee- või mõttekaardi koostamine
27.01
Kokkuvõtte koostamine ehk referaadi kirjutamine teatmeteose abil
03.02
Lihtsama esitluse koostamine
10.02
Nuputamis- ja loogikaülesanded
17.02
Info leidmine ajaloosündmuste ja ajalooliste isikute kohta (nii Internetist kui teabekirjandusest)
24.02
EV sünnipäev
03.03
Uudise, kirja ja seletuskirja kirjutamine
10.03
Antonüümide ja sünonüümide tundmaõppimine; töö sõnavaraga
17.03
Vanasõnade, mõistatuste tundmaõppimine; töö sõnavaraga
1) Õpilane oskab töötada paarilisega ja rühmas, vastutada ühiselt tehtud töö eest;
2) õpilane oskab kasutada teabekirjandust;
3) õpilane oskab kasutada arvutit ja otsida infot internetist;
4) õpilane oskab töötada tekstiga;
5) õpilane oskab oma tööd kontrollida, analüüsida eakohaselt oma töö tulemusi, teha järeldusi.
Õpioskuste hindamine on arvestuslik – II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud). Hindamise aluseks on õpimapp, mis sisaldab õppeprotsessi käigus täidetud õpiülesandeid.