Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Liik

Eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Anu.Liik@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2017. a. kell 20.30
Muudetud: 6. jaanuar 2017. a. kell 20.30

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.klassi algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

13.01
Olulise info leidmine loetud materjalist, kava koostamine
20.01
Teksti põhjal küsimuste koostamine, märksõnaskeemi, idee- või mõttekaardi koostamine
27.01
Kokkuvõtte koostamine ehk referaadi kirjutamine teatmeteose abil
03.02
Lihtsama esitluse koostamine
10.02
Nuputamis- ja loogikaülesanded
17.02
Info leidmine ajaloosündmuste ja ajalooliste isikute kohta (nii Internetist kui teabekirjandusest)
24.02
EV sünnipäev
03.03
Uudise, kirja ja seletuskirja kirjutamine
10.03
Antonüümide ja sünonüümide tundmaõppimine; töö sõnavaraga
17.03
Vanasõnade, mõistatuste tundmaõppimine; töö sõnavaraga

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilane oskab töötada paarilisega ja rühmas, vastutada ühiselt tehtud töö eest;
2) õpilane oskab kasutada teabekirjandust;
3) õpilane oskab kasutada arvutit ja otsida infot internetist;
4) õpilane oskab töötada tekstiga;
5) õpilane oskab oma tööd kontrollida, analüüsida eakohaselt oma töö tulemusi, teha järeldusi.

Hindamine üles

Õpioskuste hindamine on arvestuslik – II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud). Hindamise aluseks on õpimapp, mis sisaldab õppeprotsessi käigus täidetud õpiülesandeid.