Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. detsember 2016. a. kell 00.03
Muudetud: 2. jaanuar 2017. a. kell 23.12

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.- 13.01.
Inimese vajadused. Meie toit. lk 3-5
16.-20.01
Mida saame loodusest. Esemed. lk 6- 9.
23.- 27.01.
Mida saame loodusest. Õhk. lk 10- 12.
30.01.- 03.02.
Mida saame loodusest. Vesi. lk 13-15.
06.-10.02.
Turvalisus looduses. Loodusjõud. Loomad. lk16- 18.
13.- 17.02.
Mikroobid ja viirused. lk 19- 22.
20.- 24.02.
Kasulikud mikroobid. lk 23- 25.
27.02.- 03.03.
Teraviljad. lk 26- 27.
06.-10.03.
Teraviljad. lk 28- 29.
13.-17.03.
III veerandil õpitu kordamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* oskab nimetada inimese vajadusi.
* teab, mida saab inimene loodusest ja kuidas seda kasutatakse.
* teab inimese seost loodusega.
* teab, millistest loodusest tulenevatest ohtudest saab mõistliku käitumisega hoiduda.
* peab kinni elementaarsetest hügieeninõuetest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Kokkuvõtvate sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
„väga tubli“ (lühend “V”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab täiel määral õppekava nõuetele(*) või ka ületab neid;
„tubli“ (lühend “T”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui see vastab üldiselt õppekava nõuetele(*), kuid pole täielik, esineb väiksemaid eksimusi või jääb mõnel määral puudu iseseisvusest;
„harjuta“(lühend “H”) - hinnatakse suulist esitust, kirjalikku või praktilist tööd, praktilist tegevust või selle tulemust, kui saavutatud õpitulemustes esineb eksimusi, põhioskused on omandatud lünklikult või õpilane vajab rohkem juhendamist.

III veerandil hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad nimetada inimese vajadusi.
* Tead, mida saab inimene loodusest ja kuidas seda kasutatakse.
* Tead, millistest loodusest tulenevatest ohtudest saab mõistliku käitumisega hoiduda.
* Pead kinni elementaarsetest hügieeninõuetest ning oskad neist rääkida.
* Tead teravilju ning oskad nimetada, mida neist valmistatakse.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.