Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 28. detsember 2016. a. kell 11.52
Muudetud: 17. jaanuar 2017. a. kell 16.27

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane:

• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

NB! Antud ainekaardis on lõimitud on kunsti- ja tööõpetus.

9. jaanuar
Iseseisva õppimise päev.

10. jaanuar
Talvised kuused.
Vahendid: kuuseokkad, PVA-liim, harilik pliiats, sinine aluspaber, valge guaššvärv.
Tööd riputatakse 3. korruse koridori.

12. jaanuar
Müts pähe, muidu ei lähe!
Vajalikud vahendid: käärid, vesivärvid, viltpliiatsid, lõng mütsituti tegemiseks. Pulk mütsi hoidmiseks (kinnitatakse liimipüstoliga)

16. jaanuar
Lumememmed: harjutame värvide segamist.
Vajalikud vahendid: guaššid, pintsel, veetops, lauakate, segamisalus, A4 paber.

17. jaanuar
Lumised kuused (unistus talvisest metsast).
Vajalikud vahendid: vesivärvid, SOOL (tausta tegemiseks), A4 paber 2x
Katta paber erinevate roheliste toonidega. Taust katta helesinise värviga.
Asetame tööd kuivama.

19. jaanuar
Jätkub eelmise tunni töö: lumised kuused (unistus talvisest metsast).
Vajalikud vahendid: käärid, liim

23. jaanuar
Laulud lumesajus.
Vajalikud vahendid: värvilised paberid, käärid, liim. Noodileht (õpetajalt). A3 paber.
https://www.pinterest.com/pin/423408802450665976/

24. jaanuar
Sugupuu koostamine. Lõiming inimeseõpetuse ja eesti keelega.
Sugupuu visualiseerimine A3 paberile. Kevadel näitus ja raamimine.
Vahendid: viltpliiatsid, vesivärvid.

26. jaanuar
Jätkub sugupuu koostamine. Töö lõpetamine, täiustamine.

30. jaanuar

31. jaanuar
Valmistume Eesti Vabariigi sünnipäevaks: rahvuslikud motiivid riietel.
Tüdrukud ehivad seeliku ja pluusi
Poisid vesti ja püksid.
Vajalikud vahendid: must A3, riie, liim, käärid, harilik pliiats.

2. veebruar
Jätkub eelmise tunni töö.Valmistume Eesti Vabariigi sünnipäevaks: rahvuslikud motiivid riietel.

6. veebruar
Valmistume Eesti vabariigi sünnipäevaks: lipuvärvides kaunistused.
Tehnika: voltimine.
Vajalikud vahendid: värvilised paberid, liim, käärid.

7. veebruar
Kes on pildil? Kollaaž õpilase fotost (eelnevalt prinditud).
Lõiming matemaatikaga: õpilase ülesanne on pilt kolmnurkadeks jagada ja tekkinud tükid segi ajada ning taas kokku kleepida.
Vajalikud vahendid: joonlaud, harilik pliiats, liim, käärid, värviline paber A5.

9. veebruar
Mina ise! Koostöös pinginaabriga iseenda keha piirjoonte märkimine (täispikkuses) tapeedile.
Vajalikud vahendid: tapeedirull, harilik pliiats/marker. Guaššid

13. veebruar
Jätkub eelmise tunni töö: mina ise!
Vajalikud vahendid: tapeedirull, harilik pliiats/marker. Guaššid

14. veebruar

16. veebruar

20. veebruar

21. veebruar

23. veebruar

27. veebruar

28. veebruar

2. märts
Mis toimub inimese peas? Kollaaž
Vajalikud vahendid: A4 etteantud nägu (poiss/tüdruk), ajalehed ja ajakirjad, käärid, liim.
https://www.pinterest.com/pin/423408802452287810/

6. märts

7. märts

9. märts

13. märts

14. märts

16. märts

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Osaoskused:
Oskad kasutada materjale säästlikult.
Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada materjale säästlikult.
2. Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
3. Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
4. Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tean, kasutan, oskan
P- pean veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.