Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 7b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. aprill 2011. a. kell 20.47
Muudetud: 3. aprill 2011. a. kell 21.29

Õppeaasta: 2010/2011

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat, väärtustab head keeleoskust nii kirjalikus kui ka suulises kõnes, õpib mõtestatult lugema eri liike tekste, õpib hankima teavet erinevatest allikatest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 28 märts- 1. aprill
1. Tegumoed
2. Looduslood
3. Kõneliik
4. Projekti "Looduslood" ettekandmine

II nädal 4.- 8. aprill
1. Raamatu "Minu pere ja muud loomad" sisutöö
2. Tegusõna vormistiku kordamine (kontrolltööks)
3. Kontrolltöö
4. "Minu pere ja muud loomad"

III nädal 11.-15. aprill
1. Tagasiside kontrolltööst. Tegevusnimed ja kesksõnad.
2. Verbi põhivormid ja nendest moodustatavad vormid
3. V.Luik "Raamatukogu"
4. E.M.Remarque "Läänerindel muutusteta"

IV nädal 18-22 aprill
1. Pöördsõnade täheortograafia. Jutule lõpu kirjutamine
2. A.H.Tammsaare "Tähtis päev"
3. Liit- ja ühendverbid. Tegusõnade kokku- ja lahkukirjutamine.
4. "Tähtis päev"

V nädal 25-29 aprill
1. Kirjand
2. Kirjand
3. Kokkuvõte tegusõnadest
4. D.Defoe "Saart avastamas"

VI nädal 2-6 mai
1. Muutumatud sõnad
2. Raamatu "Robinson Crusoe" sisutöö
3. Etteütlus
4. Reisikiri. Tr. Tuglas "Kõrb"

VII nädal 9-14 mai
1. Määrsõnad
2. Teatrilumm. Eesti teatri sünd
3. Kaassõnad
4. O.Luts "Kapsapea"

VIII nädal 16-20 mai
1. Määr- ja kaassõnade õigekiri. Kontrollharjutus
2. Fotod kõnelevad
3. Fotod kõnelevad
4. Perioodi lõpetamine. Tagasiside õppeaastast

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab pöörata tegusõna kõikides kõneviisides ja aegades, eristab määr- ja kaassõna, oskab oma mõtteid kirjalikult väljendada. Oskab arutleda loetud raamatute teemadel. Tunneb novelli, reisikirja.

Hindamine üles

Õpilane saab perioodi jooksul viis arvestuslikku hinnet: loeb läbi kaks tervikteost ("Minu pere ja muud loomad" ja "Robinson Crusoe"), sooritab kontrolltöö tegusõna vormistiku kohta, kirjutab kirjandi, etteütluse. Peale selle tunni- ja kodutööd.

Kontrolltöö:
"5" 100-90%
"4" 89-70 %
"3" 69-50%
"2" 49-25%
"1" 24-

Loovtööd:
"5"- tekst vastab teemale, on isikupärane, mõtted esitatud selgelt,ja veenvalt,0-3viga
"4" - tekst vastab teemale mõtted esitatud arusaadavalt, 4-6 viga
"3"- tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline ja lausestusraskustega, 7-8 viga
"2"- tekst vastab üldjoontes teemale, on raskesti mõistetav, lausestus algeline, 9-12 viga
"1"- tekst ei vasta teemale, lausestus algeline, üle 12 vea.

Etteütlus:
"5"- 0-1 viga
"4"- 2-3 viga
"3"- 4-6 viga
"2"- 7-10 viga
"1". üle 11 vea