0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 28. oktoober 2016. a. kell 22.57
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks - oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks.
Taotletakse, et õpilane:
* arendab loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides;
* arendab empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, analüüsioskust ja koostöövalmidust;
* tunneb huvi lavakunsti kui kunstiliigi vastu;
* oskab korrigeerida suulist eneseväljendusoskust;
* arendab tähelepanu ja keskendumisvõimet;
* kuulab partnerit, suhtleb partneriga.
Liikumismängud, rollimängud, lavakõne, (füüsise ja häälekasutus), omaloomingulised etteasted, etüüdid, improvisatsioon.
03.11. 2016
Kokkuvõte I veerandi rühmatöödest.
10.11. 2016
Rühmatöö. Minietenduse e telesaate teksti kirjutamine. Harjutamine
17.11. 2016
Telesaate etendamine. Minietenduse mängimine
24.11. 2016
Jõuluetenduse kokkulepped
01.12. 2016
Jõuluetenduse valimine, harjutamine
08.12. 2016
Jõuluetenduse mängimine
15.12. 2016
Jõululuuletuse deklameerimine
22.12. 2016
Õpilased oskavad selgelt ja kuuldavalt edasi andma õpitud tekste, areneb õpilase loovus ja rühmas töötamise oskus. Õpilane õpib hääle, keha ja miimika kaudu ennast väljendama. Areneb õpilase esinemisoskus, esinemisjulgus.
Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust.
Draamaõpetuse hindamine on arvestuslik - II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud).
Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga.