0 kaarti!
Autor: Lelet Aavik-Part klassiõpetaja |
Loodud: 27. oktoober 2016. a. kell 12.12
Muudetud: 27. oktoober 2016. a. kell 12.12
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane:
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
-
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada materjale säästlikult.
2. Tead erinevaid õpitud tehnikaid.
3. Oskad kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal.
4. Oskad iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tean, kasutan, oskan
P- pean veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 309.