0 kaarti!
Autor: Anu Liik Eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Anu.Liik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2016. a. kell 16.30
Muudetud: 31. august 2016. a. kell 14.35
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
02.09.
Sissejuhatus. Mis on õpioskused? Ülesande iseseisev täitmine. Test.
09.09.
Kuidas õppida erinevaid õppeaineid. Erinevad ülesanded. Joonised.
16.09.
Aja planeerimine. Päevakava koostamine. Tabel.
23.09.
Plaani ja kaardi lugemine/kasutamine.
30.09.
Olulise info leidmine. Rühmatöö.
07.10.
ÕS-i kasutamine.
14.10.
ÕS-i kasutamine.
21.10.
ÕS-i kasutamine. Rühmatöö.
1) Õpilane oskab iseseisvalt täita õpiülesannet;
2) õpilane oskab töötada rühmas;
3) õpilane oskab kasutada sõnaraamatut;
4) õpilane oskab lugeda tabeleid ja jooniseid.
Õpioskuste hindamine on arvestuslik – II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud).
Hindamise aluseks on õpimapp, mis sisaldab õppeprotsessi käigus täidetud õpiülesandeid.