Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Liik

Eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Anu.Liik@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. august 2016. a. kell 16.30
Muudetud: 31. august 2016. a. kell 14.35

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02.09.
Sissejuhatus. Mis on õpioskused? Ülesande iseseisev täitmine. Test.

09.09.
Kuidas õppida erinevaid õppeaineid. Erinevad ülesanded. Joonised.

16.09.
Aja planeerimine. Päevakava koostamine. Tabel.

23.09.
Plaani ja kaardi lugemine/kasutamine.

30.09.
Olulise info leidmine. Rühmatöö.

07.10.
ÕS-i kasutamine.

14.10.
ÕS-i kasutamine.

21.10.
ÕS-i kasutamine. Rühmatöö.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilane oskab iseseisvalt täita õpiülesannet;
2) õpilane oskab töötada rühmas;
3) õpilane oskab kasutada sõnaraamatut;
4) õpilane oskab lugeda tabeleid ja jooniseid.

Hindamine üles

Õpioskuste hindamine on arvestuslik – II ja IV veerandi lõpul kantakse tunnistusele kokkuvõtlik hinne A/MA (arvestatud või mittearvestatud).
Hindamise aluseks on õpimapp, mis sisaldab õppeprotsessi käigus täidetud õpiülesandeid.