Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2016. a. kell 10.36
Muudetud: 29. august 2016. a. kell 13.15

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 1.-2.09):
1. Tarkusepäev.

II NÄDAL ( 5.-9.09):
1. Tutvumine grupiga, ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Vene keele tähtsus. Tähestik. Kirjatähed. tervitamine ja hüvasti jätmine.
2. Kirjatähed. Enda tutvustamine. Lugemisharjutused.

II NÄDAL ( 12.-16.09):
1. Vene ees-, isa- ja perekonnanimed. Tähestiku kordamine.
2. Dialoogid, lugemisharjutused.

IV NÄDAL ( 19.-23.09):
1. Meie pere.
2. KT: tähestik. Meie pere. 21.09

V NÄDAL ( 26.-30.09):
1. Linn. Nimetav kääne: Kes see on? Mis see on?
2. Nimisõnade sugu.

VI NÄDAL ( 3.-7.10):
1. Nimisõnade sugu. Erandid.
2. Viisakusväljendid.

VII NÄDAL ( 10.-14.10):
1. Tegusõna I pöördkond.
2. Tegusõna I pöördkond. Harjutused.

VIII NÄDAL ( 17.-21.10):
1. Tegusõna II pöördkond.
2. Tegusõna II pöördkond. Harjutused.

IX NÄDAL ( 31. 10-4.11):
1. Numbrid 1-100. Arvutame.
2. Numbrid 200-1000. Arvutame.

X NÄDAL ( 7.-11.11):
1. Vanus. Harjutused. Dialoogid.
2. Kordamine: numbrid, vanus.

XI NÄDAL ( 14.-18.11):
1. KT: numbrid, vanus. Kuude nimetused, aastaajad.
2. Nädalapäevad.

XII NÄDAL ( 21.-25.11):
1. Nimisõna mitmuse moodustamine.
2. Nimisõna mitmuse mooduatamine. Harjutused.

XIII NÄDAL (28.11-2.12):
1. Tee küsimine ja juhatamine.
2. Tee küsimine ja juhatamine. Dialoogid.

XIV NÄDAL ( 5.-9.12):
1. Kohakääne. Harjutused.
2. Kohakääne. Harjutused.

XV NÄDAL (12.-16.12):
1. KT: kohakääne, tee küsimine ja juhatamine.
2. Jõululuuletus.

XVI NÄDAL ( 19.-22.12):
1. Jõululuuletuse vastamine. Tekst: Jõulud.
2. Jõulusoovid.

XVII NÄDAL ( 9.-13.01):
1. Telefonivestlus.
2. Kodu.

XVIII NÄDAL ( 16.-20.01):
1. Kodu. Asjad kodus.
2. Omastavad asesõnad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, telefonis vastata, nimetada esemeid kodus;
6) oskab esitada mõnda lihtsat küsimust ( Kes see on? Mis see on? kuidas läheb? Kui vana sa oled? ) ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 3 hinnet
TK- igaüks 1 hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.