0 kaarti!
Autor: Maidu Varik õppealajuhataja |
Loodud: 12. jaanuar 2016. a. kell 16.13
Muudetud: 12. jaanuar 2016. a. kell 16.13
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Projektõppe sisuks on õpiprojektid, mille käigus rakendavad õpilased olemasolevaid
teadmisi ja oskusi, aga saavad juurde ka uusi.
Projektide ülesehitus on järgmine:
1. Projekti nimetus.
2. Sihtgrupp.
3. Hõlmatud ained: hõlmatuse aluseks on õppeaine seotus teemaga, aga ka oskused, mida
vastava aine kaudu õpetatakse.
4. Projekti eesmärgid: lähtuvad valdkonna- ja üldpädevustest.
5. Projekti väljund: mis on projekti tulemuseks?
6. Projekti teostamiseks vajalikud ressursid (materiaalsed ja ajalised).
7. Projekti kestus ja realiseerumise tähtaeg.
8. Projekti sisu
1. Suur projekt
a) Küsimuste koostamine
b) veebipõhise küsimustiku koostamine (Google Form)
b) Materjali otsimine
c) tekstitöötluse põhireegleid, loovtöö vormistusnõuded
d) Erinevad tekstid arvutis
e) Teksti, pildi, tabeli ja diagrammi sisestamine slaidile.
f) veebipõhised esitlused
2. TAVAD, KOMBED, MEENUTUSED (Projekt)
a) Intervjuu ja selle läbiviimine
b) Andmete kogumine ning analüüsimine
3. 3D printeri tutvustus
a) kavandi koostamine 3d printimiseks
b) näidistööde printimine
4. REKLAAMI JA KUTSU KUULAMA, VAATAMA
a) joonistusprogrammide tutvustus
Drawing for Children (tööleht, juhend, installeerimisjuhend, 15 min)
Tuxpaint (tööleht, juhend, installeerimisjuhend, 15 min)
ArtRage (tööleht, juhend, installeerimisjuhend, 15 min)
Üks veebipõhine joonistusprogramm http://www.thinkdraw.com
b) Kutse koostamine(joonistamine), vanematele saatmine
c) posterite ja kuulutuste loomine
e) info levitamine netis
5. VII LÄBI ÜRITUS (lõpuprojekt-konverents vanematele või noorematele
koolikaaslastele)
a) Tööde-, tegevuste jaotamine
b) oska vastutada
c) esine
6. SAA HINNANG TEHTULE! (õpilaste tagasiside õpetajale, läbi interaktiivse
küsitluse; õpetaja hinnang õpilastele)
Grupis osalemine; vastutuse võtmine; meeskonnatöö; arvuti, kui töövahendi kasutamine; käelise oskuse arendamine; tähelepanuvõime arendamine ning keskendumisoskuse täiustamine.
Projektitund pakub võimalust õpilasel õppida midagi teistmoodi kui tavalistes ainetundides.
Aines toimub läbi praktiliste tööde keskkonna ja säästva arengu põhimõtete arendus.
Paljude projektide motoks on säästev ellusuhtumine ning väärtushinnangute kujundamine.
Kogu õpetuse valdkondadeks on keeled, keskkond, infotehnoloogia ja meedia.
Kõik kodused tööd (esitlus jm) saavad õpetaja poolt hinnatud, õpilased esitlevad oma projekti.
Õpilaste individuaalsete ja rühmatööde hindamisel kasutatakse veebipõhiseid hindamismudeleid - http://www.koolielu.edu.ee/hindamismudelid/ - mille kriteeriumite määramisel saavad ka õpilased kaasa rääkida.
II poolaasta arvestuseks vajalik kõigi projektide esitamine ja osalemine konverentsil.