0 kaarti!
Autor: Caroliina Rand klassiõpetaja |
Loodud: 23. november 2015. a. kell 12.21
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust
•tähelepanu ja keskendumine
•suhtlemine partneriga, kuulamine
•liikumismängud
•rollimängud
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust)
•omaloomingulised etteasted
•improvisatsioon
I nädal 04. sept
Sissejuhatus. Hakkame näitlejaks. "Arvutihullud"
II nädal 11. sept
Eesti keele õ. lk. 44-45. Lähtudes eelnevast lugege erinevaid luuletusi valjusti klassi ees ette õ. lk.46-48. ILMEKUS!!!
III nädal 18. sept
Pantomiim
IV nädal 25. sept
Kuidas tekib? Ilmekas kuulujutu rääkimine - mäng.
V nädal 02. okt
Erinevad mängulised tegevused.
VI nädal 09. okt
Lühinäidend, reklaam jmt
VII nädal 16. okt
Luule lugemine koos näitlemiseg
30. okt
Vanasõnade, kõnekäändude mängimine.
06. nov
Improvisatsioonilised etüüdid.
13. nov
Aliase mäng gruppides.
20. nov
Valmistumine teatriõhtuks. Rollide jagamine ja tekstiga tutvumine.
27. nov
Valmistumine teatriõhtuks. Tekstiga töö tegemine. Lavaline liikumine.
04. dets
Valmistumine teatriõhtuks. Tekstiga töö tegemine. Lavaline liikumine.
11. dets
Ettevalmistus jõulupeoks.
18. dets
Ettevalmistus jõulupeoks.
• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis
Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust.
Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus.
Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 13.00- 14.45 ruumis 308 või kokkuleppel õpetajaga.