Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Caroliina Rand

klassiõpetaja

Loodud: 23. november 2015. a. kell 12.21
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.32

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

•Läbi praktilise teatritegevuse (mängu) anda võimalus eneseavastamiseks – oma isiksuse mõistmiseks ja mitmekülgseks arendamiseks 
•Arendada loovust, fantaasiat ja reageerimisoskust erinevates situatsioonides; empaatiavõimet, probleemide lahendamise oskust, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, kujundada analüüsivõimet ja koostöövalmidust, äratada huvi teatri kui kunstiliigi vastu; korrigeerida õpilaste suulist eneseväljenduse oskust 
•tähelepanu ja keskendumine 
•suhtlemine partneriga, kuulamine 
•liikumismängud 
•rollimängud 
•lavakõne (füüsise-ja häälekasutust) 
•omaloomingulised etteasted 
•improvisatsioon

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 04. sept 
Sissejuhatus. Hakkame näitlejaks. "Arvutihullud" 

II nädal 11. sept 
Eesti keele õ. lk. 44-45. Lähtudes eelnevast lugege erinevaid luuletusi valjusti klassi ees ette õ. lk.46-48. ILMEKUS!!! 

III nädal 18. sept 
Pantomiim 

IV nädal 25. sept 
Kuidas tekib? Ilmekas kuulujutu rääkimine - mäng. 

V nädal 02. okt 
Erinevad mängulised tegevused. 

VI nädal 09. okt 
Lühinäidend, reklaam jmt 

VII nädal 16. okt 
Luule lugemine koos näitlemiseg 

30. okt 
Vanasõnade, kõnekäändude mängimine. 

06. nov 
Improvisatsioonilised etüüdid. 

13. nov 
Aliase mäng gruppides. 

20. nov 
Valmistumine teatriõhtuks. Rollide jagamine ja tekstiga tutvumine. 

27. nov 
Valmistumine teatriõhtuks. Tekstiga töö tegemine. Lavaline liikumine. 

04. dets 
Valmistumine teatriõhtuks. Tekstiga töö tegemine. Lavaline liikumine. 

11. dets 
Ettevalmistus jõulupeoks. 

18. dets 
Ettevalmistus jõulupeoks.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

• õpilane on valmis välja pakkuma ideid erinevateks situatsioonimängudeks 
• oskab etteantud rollimängudes end loogiliselt väljendada 
•oskab rakendada fantaasiat ja loovalt suhtuda antud ülesannetesse 
• oskab analüüsida kaasõpilaste esinemist 
•õpilane oskab esinemisel kontrollida oma häält ja füüsist 
•õpilane esineb sõnalis- muusikalises näidendis

Hindamine üles

Õpilane saab tundides pidevalt suulist tagasisidet nii õpetajalt kui ka grupi teistelt liikmetelt. Hinnang sisaldab tunnist osavõtu aktiivsust, reageerimisvalmidust erinevates situatsioonides, esinemisjulgust, suhtlemisoskust, koostöövalmidust. 
Tunnistusel kajastub hinnang arvestatud/mittearvestatud II ja IV veerandi lõpus. 

Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 13.00- 14.45 ruumis 308 või kokkuleppel õpetajaga.