Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Ujumine: 3b T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inge Jalakas

Inspira juhataja / kehalise kasvatuse õpetaja

Kontakt: Inge.Jalakas@nooruse.edu.ee

Loodud: 5. jaanuar 2015. a. kell 07.12
Muudetud: 5. jaanuar 2015. a. kell 07.12

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ujumine on eluks vajalik oskus. Ujumisoskusega ületatakse veekartus kogu eluks. Ujumine arendab kõiki lihaseid, suurendab kopsumahtu, karastab ja rahustab, tugevdab tervist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Jaanuar
1. Hingamisharjutused. Plaadiga ujumine rinnuli - jalgade tehnika (8x25m)
2. Hingamisharjutused. Rinnuli - käte tehnika (8x25m)
3. Rinnuli ujumise jalgade tehnika arendamine, käte tehnika arendamine kätistega (12x25m)
4. Stardihüppe harjutused, libisemine.

Veebruar
1. Rütmilise hingamise harjutamine koostöös käte ja jalgadega rinnuli ujumisel. Erinevate pöörete harjutamine.
2. Rütmilise hingamise harjutamine koostöös käte ja jalgadega rinnuli ujumisel. Erinevate pöörete harjutamine.
3. 25m rinnuli parimale tulemusele ning tehnika hindamine.
4. 25m rinnuli parimale tulemusele ning tehnika hindamine.

Märts
1. 50m rinnuli parimale tulemusele ning stardihüppe ja pöörde hindamine
2. Veepall. Järelvastamised.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) oskab rütmiliselt hingata vette ja välja
2) rinnuli ujumise jalgade tehnika täiustamine
3) omandab rinnuliujumise pöörde tehnika
4) vastupidavuse arendamine läbi kestvusujumise
5) suudab ujuda 25m rinnuli (ilma abivahendita)

Hindamine üles

Hindamisel rakendatakse kujundava hindamise põhimõtteid (õpilase arengu toetamine). Kujundav hindamine keskendub eelkõige õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega.
I kooliastmes hinnatakse õpilase tegevust tundides (aktiivsus, kaasatöötamine, püüdlikkus, reeglite, hügieeni- ja ohutusnõuete järgimine jms). Õpitulemustena esitatud liigutusoskusi hinnates arvestatakse nii saavutatud taset kui ka õpilase poolt tegevuse/harjutuse omandamiseks tehtud tööd.
Suulised ja kirjalikud hinnangud: ARVESTATUD/MITTEARVESTATUD

Hinnangu "arvestatud" saab õpilane, kes
* sooritab harjutusi õigesti ja täpselt
- rinnuli ujumise käte ja jalgade tehnika harjutused
- peatumata 25m rinnuli ujumine
- julgeb sooritada stardihüpet vähemalt basseini äärelt
- näitab enda valitud pööret 50m rinnuli ujumisel
hinnangu "mittearvestatud" saab õpilane, kes
* sooritab harjutusi valesti, lohakalt, esineb jämedaid vigu;
* ei oma mingeid teadmisi ega oskusi läbivõetud õppematerjalist;
* mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi
* ei suuda ette näidata mitte ühtegi pööret 50m ujumisel ega julge sooritada stardihüpet basseini äärelt.

Konsultatsioon toimub kokkuleppel õpetajaga.