0 kaarti!
Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 4. jaanuar 2015. a. kell 22.19
Muudetud: 30. aprill 2015. a. kell 08.31
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;õpivad kasutama teabekirjandust,otsima infot internetist;õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid,
õpivad lugema diagramme,jooniseid tabeleid,töötama tekstiga.
I nädal 05. - 09. jaanuar
Referaadi koostamine. (eesti k õpik I osa lk 178-179)
II nädal 12. - 16. jaanuar
Kuldvillak - vanasõnad
III nädal 19. - 23. jaanuar
Funktsionaalne lugemine. Kuulamisülesanne.
IV nädal 26. - 30. jaanuar
Nuputamisülesanded. Matemaatiline pusle - tv lk 10-13
V nädal 02. - 06. veebruar
Rühmatöö - matemaatika tv lk 16-17
VI nädal 09. - 13. veebruar
Nuputamisülesanne. Matemaatiline pusle tv lk 18-19
VII nädal 16. - 20. veebruar
Funktsionaalne lugemine. Kuulamisülesanne.
VIII nädal 23. - 27. veebruar
Nuputamisülesanded - matemaatika tv lk 38-41
IX nädal 02. -06. märts
Nuputamisülesanded - matemaatika tv lk 45-47
X nädal 09. - 13. märts
Mitmesugused ülesanded - matemaatika tv lk 50-53
23.-27.03
Töölehe analüüs - Eurovisioon
30.03-03.04
Söökla küsitlus. Kuidas täita küsitlust.
06.-10.04
Kuidas leida vajalikku infot, pilte ja neid asetada enda töölehele.
13.-17.04
Raba taimede ja loomade referaat. Arvutist allikate otsimine, töö vormistamine arvutis, pildi lisamine.
20.-24.04
Nuputamine (ruuduline tuba)
27.04-01.05
Töölehtede täitmine Eesti Atlase ja Maailma Atlase abiga (roheline tuba)
04.-08.05
Tööleht arvutis (kirju tuba)
11.-15.05
Tööleht (sinine tuba- eesti keel)
18.-22.05
Kokkuvõte töötubades tehtust.
25.-29.05
Õpioskuste võistlus 4. klassidele
1. Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2. Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3. Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4. Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5 .Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6 .Laieneb silmaring
7. Saavad ettevalmistuse koolisisesteks aineviktoriinideks
Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava hindamise põhimõtteid, arvestatakse sealjuures aktiivset osavõttu tundidest ja rühmatööst. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine II ja IV veerandi lõpul (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.
Konsultatsioon neljapäeval kell 14.00-14.45 ruumis 407