Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Pole: 6a T, 6b T, 6c T, 7a T, 7b T, 7c T, 8a T, 8b T, 8c T, 9a T, 9b T, 9c T prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Nikolai Räbin

õpetaja

Kontakt: Nikolai.Rabin@nooruse.edu.ee

Loodud: 4. november 2014. a. kell 09.19
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2014/2015

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Ainet õpetatakse selleks, et lapse kehalisevormi pidevas ja mitmekülgses arenguprotsessis hoida. Samas toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Suurim tunni eesmärk - äratada lapses liikumise vastu huvi ja toetuda seda. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1 Tervitustund ja vanade tantsude meenutamine
2 Vana tantsude meenutamine. Aasta plaane arutamine
3 uue muusikaga kombode moodustamine
4 kombodest tantsu moodustamine. Tantsu läbitöötamine muusikas ja ilma. Burlesque tants.
5 Burlesque tantsu edasioppimine ja labitöötamine
6 tantsu joonise õpimine ja läbitöötamine
7 üldfüüsiline trenn ja veenitus
8 õpitud materjali läbitöötamine
9 Baassammude kohta teadmiste laiendamine ja harjutamine
10 veenitustund
11 uue tantsu põhisammude õppimine
12 põhisammudest kombinatsiooni moodustamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad teadmisi ja oskusi erinevatest tantsusuunadest ja stiilidest
Erinevaid tänava tantsu jalgade positsioone ja liigutusi
Tantsimine arendadab kehalisi võimeid (vastupidavust, koordinatsiooni)
Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
Kasvab kollektiivsustunne ja vastutustunne

Hindamine üles

Tänavatantsu tunnis rakendatakse kujundava (õppijat toetava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel.
Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul.
Hinnangute andmisel läheb arvesse: huvi, aktiivsus, püüdlikkus tunnis, tantsusammude omandamine.