Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2013. a. kell 23.17
Muudetud: 3. september 2013. a. kell 23.17

Õppeaasta: 2013/2014

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 2 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Vene keele kui kolmanda omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, omandada oskus märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
keele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme, mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid ( nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 2.-6.09):
1. Tutvumine grupiga, ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Vene keele tähtsus. Tähestik.
2.Tervitus, nime küsimine ja vastamine. Kirjatähed

II NÄDAL ( 9.-13.09):
1. Käibefraasid. sõnade lugemine, hääldusharjutused
2. Enda tutvustamine. Lugemisharjutused.

III NÄDAL ( 16.-20.09):
1. Vene ees-, isa- ja perekonnanimed. Tähestiku kordamine.
2. Dialoogid, lugemisharjutused.

IV NÄDAL ( 23.-27.09):
1. Meie pere.
2. KT: tähestik. Meie pere. 21.09

V NÄDAL ( 30.09-4.10):
1. Linn. Nimetav kääne: Kes see on? Mis see on?
2. Nimisõnade sugu.

VI NÄDAL ( 7.-11.10):
1. Nimisõnade sugu. Erandid.
2. Viisakusväljendid.

VII NÄDAL ( 14.-18.10):
1. Tegusõna I pöördkond.
2. Tegusõna I pöördkond. Harjutused.

VIII NÄDAL ( 28.10-1.11):
1. Tegusõna II pöördkond.
2. Tegusõna II pöördkond. Harjutused.

IX NÄDAL (4 . 11-8.11):
1. Numbrid 1-100. Arvutame.
2. Numbrid 200-1000. Arvutame.

X NÄDAL ( 11.-15.11):
1. Vanus. Harjutused. Dialoogid.
2. Kordamine: numbrid, vanus.

XI NÄDAL ( 18.-22.11):
1. KT: numbrid, vanus. Kuude nimetused, aastaajad.
2. Nädalapäevad.

XII NÄDAL ( 25.-29.11):
1. Nimisõna mitmuse moodustamine.
2. Nimisõna mitmuse mooduatamine. Harjutused.

XIII NÄDAL (2.12-6.12):
1. Tee küsimine ja juhatamine.
2. Tee küsimine ja juhatamine. Dialoogid.

XIV NÄDAL ( 9.-13.12):
1. Kohakääne. Harjutused.
2. Kohakääne. Harjutused.

XV NÄDAL (16.-20.12):
1. KT: kohakääne, tee küsimine ja juhatamine.
2. Jõululuuletus.

XVI NÄDAL ( 6.-10.01.14):
1. Kordamine.
2. Kordamine, aktiivharjutused

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest
2) mõistab õpitud temaatika piires olulist - enesetutvustus, välimus, iseloom, pere;
3) oskab lugeda ja saab aru lihtsamatest adapteeritud tekstidest;
4) oskab kasutada vajaliku info saamisekskasutada sõnaraamatut, internetti;
5) oskab moodustada lihtsamaid küsimusi ja neile vastata, koostada minidialooge näidete põhjal;
6) oskab kasutada kõnes ja kirjas II veerandil läbitud keelematerjali: isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes,omadussõna ja nimisõna käänamine seestütlevas käändes;
7) oskab töödada iseseisvalt, grupis ja rühmas;
8) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet

Hindamine üles

Keeleliste kontrollharjutuste ja testide hindamine:
Hinne "5" - 90-100% punktide arvust
Hinne "4" - 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" - 50 -74% punktide arvust
Hinne "2" - 20 -49% punktide arvust
Hinne "1" - 0 - 19% punktide arvust

Õppeveerandi vältel toimub
1) Jooksev hindamine ettevalmistuseta, tunni töö
2) Jooksev hindamine ettevalmistusega; sõnavara tundmise kontrollimine
3) 3 etteütlust
4) sõnavara tööd
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina- "0", mis asendub hindega pärast töö tegemist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.
Kõik testid peavad olema sooritatud vähemalt rahuldavale hindele. Järelvastamine 10 õppepäeva jooksul peale testi kättesaamist või (haiguse puhul) kooli tulemist.
Konsultatsioon E kell 15.00-16.00 ruumis 005.
Järelvastamine õpetajaga kokkuleppel.

Veerandi koondhinne kujuneb kõigi veerandi vältel saadud hinnete põhjal, kontrolltöö hinne on suurema kaaluga jooksvatest hinnetest.