0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 26. märts 2013. a. kell 23.13
Muudetud: 1. aprill 2013. a. kell 16.02
Õppeaasta: 2012/2013
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 4 tundi nädalas
Keel on mõtlemis-, suhtlemis-, ja õppimisvahend. Mida paremini emakeelt vallatakse, seda paremini saadakse elus erinevates sfäärides hakkama. Kirjanduse tundides õpime erinevate tekstide lugemise ja analüüsimise kaudu nägema meid ümbritsevat maa-
ilma, seda mõtestama ja oma arvamust kujundama, põhjendama. Õpime tundma erinevaid ˛anre, stiile.
Eesti keele tundides lihvime õigekirja, avardame sõnavara, jätkame tutvust tarbetekstidega, arendame loovkirjutamist.
1. nädal. 25.-28. märts
1. Ainekaardi tutvustus. Kordamisküsimused eksamiks
2. Taani-reisi muljed
3. Õigekiri. Kordamisharjutused töövihikust
4. Lugemisülesande analüüs
2. nädal. 1.-4. aprill
1. Sõnavara rikastamine. Kordamisharjutused töövihikust
2. Ballaad. Olulised tkstid eesti kirjandusest
3. Lausete liigid
4. Luule lugemine, mõtestamine
3. nädal. 8.-11. aprill
1. Liitlause. Liitlause kirjavahemärgid. Käänamistabel
2. Novell
3. Lauselühend
4. Lugemisülesannete lahendamine
4. nädal 15.-18. aprill
1. Kirjavahemärkide kordamine. Pööramistabel
2. Ajakirjanduslike tekstide lugemine. Analüüs
3. Kirjavahemärgid (arvestus)
4. Kirjanduslike mõistete kordamine
5. nädal. 22.-25. aprill
1. Lünktekstide täitmine, tekstide kirjavahemärgistamine
2. Lugemisülesannete lahendamine
3. Kirjandi ülesehitus ja stiil
4. Õigekiri. Võõrsõnad
6. nädal. 29. aprill-2. mai
1. Proovieksam
2. Tagasiside proovieksami lugemisülesannetele
3. 1. mai
4. Tagasiside kirjandile
7. nädal. 6.-9. mai
1. Veaohtlike vormide käänamine ja pööramine
2. Tekstide lugemine, lausekujundite leidmine,küsimustele vastamine
3. Veaohtlike vormide käänamine ja pööramine. Omadussõna võrdlusastmed
4. Sõnavara. Võõrsõnad
8. nädal. 13.-17.mai
1. Kordamisharjutused
2. Luuletuste vastamine
3. Kordamisharjutused
4. Kultuuritesti lahendamine
9. nädal. 20.-24. mai
1. Kordamisülesannete lahendamine
2. Kordamisülesannete lahendamine
3. Kordamisülesannete lahendamine
4. Kordamisülesannete lahendamine
Õpilased oskavad loetut analüüsida, argumenteeritult arvamust avaldada, tunnevad erinevaid ˛anre ja stiile, ning oskavad õpitu
raames neid määrata. Õpilased tunnevad õigekirjanorme, muutenorme, oskavad kirjutada arutlevat kirjandit.
Õpilase veerandihinne kujuneb kogu veerandi hinnete keskmise hindena.
Proovieksamit hinnatakse riigieksami hindamisjuhendi alusel ja on kahekordse kaaluga.