0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 25. märts 2012. a. kell 15.51
Muudetud: 26. märts 2012. a. kell 14.34
Õppeaasta: 2011/2012
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 5 tundi nädalas
Eesti keel kui meie emakeel on kõigi teiste ainete õpetamise alus,emakeeles saab õpilane funktsionaalse lugemisoskuse,kogemuse
loetavat mõista,suulise ja kirjaliku väljendusoskuse;aitab ennast analüüsida ja arusaadavaks teha kõnes ja kirjas.
I nädal
1.Sissejuhatus,nõuded,hindamine.KE Õ Millest koosneb lause?Alus ja öeldis õ lk 61-62,tv 39-40
2.Alus ja öeldis KE õ lk 62,tv lk 40-41
3.KI Raamatud muudavad maailma õ lk 67-68
4.KI Papüürus,vahatahvel ja pärgament õ lk 73-75
5.KI Raamat kui kunstiteos õ lk 79-80
II nädal
1.KE Õ Laiendame lauset õ lk 63,tv lk 42-43
2.KE Õ Lause laiendamine õ lk 64,tv lk 43-44
3.Kordamine,harj KT NR 7 ;KI Lihavõtted lk 98,mõistekaart
4.Kontrolltöö nr 7 05.04
III nädal
1.KE Lihtlause õ lk 65,tv lk 45-46
2.KE Lihtlause õ lk 66-67,tv lk 47-48
3.KE Liitlause õ lk 68-69,tv lk 49
4.KELiitlause õ lk 69-70,tv lk 50-51
5.KI Toredaid luuletusi õ lk 81-82
IV nädal
1.KE Ümberjutustuse õppimine õ lk 71-72
2.Ümberjutustus hindele
3.KE Liitlausete harjutamine õ lk 52-54
4.KE Harjutavad kontrolltööd nr 8
5.KI Igaühele kättesaadav raamat õ lk 83-84
V nädal
1.KONTROLLTÖÖ NR 8 23.04
2.KI Õ lk 99 Jüripäev,mõistekaart
3.KI Õ LK 88-92 Raamatute suur võim
4.Harjutav etteütlus
5.Etteütlus hindele
VI nädal
1.KI Õ lk 73-79 Jutu kirjutamine
2.LUGEMISKONTROLL,LUGEMISPÄEVIKU HINNE
3.Mõtete,ideede kogumine
4.Mustandi kirjutamine,tagasisisde
5.Teksti viimistlemine,jutt hindele
VII nädal
1.Luuletuse järgi jutu kirjutamine KI Õ LK 85-86
2.Volbripäev KI Õ LK 101,mõistekaart
3.Väikesel nõial on mure KI Õ LK 102-105
4.Keeleteemade kordamine
5.Keeleteemade kordamine
VIII nädal
1.Keeleteemade kordamine
2.Keeleteemade kordamine
3.Keeleteemade kordamine
4.Harjutav etteütlus
5.Etteütlus hindele
IX nädal
1.Jaanipäev KI Õ LK 106-107
2.Sõnajalaõie otsimine KI Õ LK 108-109
3.Suveluuletused KI Õ lk 110-111
4.Õuetund tv lk 55
5.kokkuvõte veerandist
Õpilased omandavad mõisted alus ja öeldis,lihtlause ja liitlause,nende kirjavahemärkide kasutamist.Õpivad kirjutama ümberjutustust,
põnevuslugu või muuteemalist pikemat juttu,koostama luuletuse põhjal juttu,mõistekaarti,analüüsivad loetud kirjandusteost.Kirjandustundides õpivad raamatute saamise ajalugu,raamatute osatähtsust ja väärtust inimkonna ajaloo vältel.
Õppevahendid:õpikud,töövihik,kirjanduse,reeglite,harjutuste ja etteütluste vihikud,tööde mapp,lugemispäevik.Kontrolltööd kogume mappi
igale tööle tuleb teha vigade parandus;lugemispäevik esitada lugemiskontrolli päeval hindamiseks.Õpilased saavad veerandi jooksul 2 kontrolltöö,1 ümberjutustuse,1 jutu,2 etteütluse hinnet.Veerandihinde panekul arvestan töövihiku täitmist,vihikute ja tööde mapi korrasolekut.Kui õpilasel on kodune töö tegemata,peab selle täitma samal päeval õpitugi tunnis,õppevahendite puudumisel täidab tunnis
tehtud vajalikud ülesanded järgmiseks tunniks.Puudumisel või ebaõnnestunud töö korral järelvastamine 10 päeva jooksul,kui töö jääb
õigeaegselt vastamata,saab "0" asemel hinde"1".Kõik tööd peavad olema veerandi lõpuks uuesti vastatud.Konsultatsioon ja järelvastamine
esmaspäeviti ja kolmapäeviti ruumis 306.
Hinne "5"-90-100%,"4"-75-89%,"3"-50-74%,"2"-49-18%,"1"-17-9%