Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 13. september 2021. a. kell 10.43
Muudetud: 13. september 2021. a. kell 10.43

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1.nädal
Kordamine:
* Arvud 1-20, lk 4 - 5
* Võrdus ja võrratus, lk 6 - 7
* Liitmine ja lahutamine 20 piires üleminekuta, lk 8 - 9

2.nädal
* Liitmine ja lahutamine 20 piires üleminekuta, lk 10 - 11
* Arv null, lk 12 - 13
* Kaart, lk 14-15

3.nädal
* Kordamine, lk 16 - 17
* Liidetavate järjekord, lk 18 - 19
* Kokkuvõte õpitust: TÖÖLEHT NR 1

4.nädal
*Geomeetria Tr lk 20-21
* Üleminekuga liitmine 20 piires, lk 24 - 25
* Üleminekuga lahutamine 20 piires. Lk 28 - 29

5.nädal
* Harjutame, lk 30 - 31
* Nelja tehte koostamine, lk 32 - 33
* Harjutame, lk 34 - 35

6.nädal
* Kordamine, lk 36 - 37
* Kokkuvõte õpitust: TÖÖLEHT NR 2
* Arvud 100-ni. Kümnelised ja ühelised. Täiskümnete liitmine ja lahutamine, lk 38- 39

7.nädal
* Arvud 100-ni. Arvude järjestamine, lk 40- 41. Harjutame, lk 42
* Kahekohalisele arvule ühekohalise arvu liitmine. lk 44- 47.
* Kahekohalisest arvust ühekohalise arvu lahutamine. lk 48- 51
TÖÖLEHT NR 3

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
¤ oskab peast liita ja lahutada 20 piires üleminekuga
¤ oskab leida puuduvat arvu liitmisel ja lahutamisel
¤ oskab lahendada lihtsamaid tekstülesandeid
¤ tunneb ja oskab joonestada õpitud geomeetrilisi kujundeid

Hindamine üles

Konsultatsioon igal esmaspäeval kell 13.00 ruumis 209. Sel ajal saab:
1) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2.klassis kasutatakse suuliseid ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid.