Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 4_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. august 2021. a. kell 12.25
Muudetud: 7. september 2021. a. kell 10.56

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 5 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keel on eestlase mõtlemise alus. Et tekstist aru saada , on oluline hea lugemisoskus. Et õigesti väljendada oma mõtted kirjas, peame tundma olulisi keelereegleid ja teksti loomise oskust. Lugemine ja teksti mõistmine on õppimise alus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal- 2.sept
1. Grupiga tutvumine.
2.Töö organiseerimine.

2. nädal -6.-9.sept
1. Testime lugemist.
2. Testime õigekirja . (Kordav kontrolltöö harj 4, 5 ja 6).
3.Õpime kirjutama teksti.
4. Arutame, kuidas kirjutada lugu suvest.
5.Suveloo kirjutamine.

3. nädal -13.-16.sept
1Suveloo tagasiside. Vigade parandus
2.Töövihiku harjutuse 1 täitmine.
3. Kuidas kasutada õpikut?
4.Sissejuhatus teemasse"Raamatud on kõigile" (Õpilased vestlevad oma suhetest raamatuga.)
5.V. Miller "Raamatud omavahel." (Tv lk 4)

4. nädal -20.-23. sept
1.Teksti "Raamatud omavahel" arutamine. (Tv lk 5 täitmine)
2.Kordame tähestikku. (Õpik lk 5 täitmine)
3. "(Lk 6-7 tv)
4.Töövihiku ülesanded 12,13 lk 8.
5. " 14-16 lk19. Korrata tähestik .

5. nädal 27. -30. sept
1.Tunnikontroll tähestikule. Harjutame õigekirja.
2.Raamatute maailm. (Tv lk 10-11)
3. J. Parijõgi "Kui isa kinkis raamatuid -lugemine ja arutamine.
4. " .Uued sõnad. (Tv lk 12, 13)
5. Pealkirjad. (Tv lk 14, 15)

6. nädal 4.-7. okt
1.Töövihiku harjutused 27, 28, 29
2.Kuidas juttu lugeda.
3. ". Tv lk 18-19
4. Harjutame õigekirja -väike etteütlus.
5.L. Sachar "Naerurull, piripill ja udupasun"

7. nädal -11.-14. okt
1."Naerurull, piripill ja udupasun" (Tv lk 20-21)
2. Nimed. (Tv lk 22-25)
3. "
4. "
5. "

8. nädal -25.-28. okt
1. Kordav töö nimedest.
2.R. Reinaus "Blogi".
3. "uued sõnad. Töö küsimustega lk 31 õpikust.
4. Töövihiku harjutused 49 ja 50 lk 27.
5. Kuidas raamatut valida".

9. nädal -1.-4. nov
1. "Karvased sõrmed"
2. Töövihik lk 30-31 täitmine
3. Nimetused.
4. "(Tv lk 32, 33)
5.Õigekirja harjutamine- nimed ja nimetused. (Kontrolltöö nr2 harj 5 ja 6)

10. nädal -8.-11. nov
1. Loeme luulet lk 44-46
2. "
3. " (Tv lk 36-37)
4. Leelo Tungal.
5. "

11. nädal -15.-18. nov
1.A. Pervik "Härra LugemisHull"
2.Töövihikust lk 40-41 täitmine.
3. Lk 50 õpikust Kokkuvõte-kirjalik töö punkt 4.
4.Oma ettekannete tutvustamine klassile.
5.Lucy ja Stephen Hawking

12. nädal -22.-26.nov
1.Küsimused lk 60-61
2.Uued sõnad lk 60
3.Poolitamine
4. "
5.Harjutame etteütlust

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased tunnevad tähestikku ja selle kasutamist praktiliselt. Teavad, mis on nimi ja nimetus, Tunnevad olulisi õigekirjareegleid ja neid ka õigekirjas kasutada. Oskavad lugeda ja arutada erinevaid ilukirjanduslikke tekste. Oskavad ise luua väikesi loomingulisi tekste.

Hindamine üles

Õpilase trimestrihinne kujuneb kõikide suuliste ja kirjalike tunni-ja kodutööde kokkuvõtva hindena. Hinded on võrdse kaaluga. Mitterahuldavaid hindeid on võimalik üks kord parandada.