Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. märts 2021. a. kell 09.46
Muudetud: 15. märts 2021. a. kell 10.30

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

•austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
•arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
•väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
•arendab oma suulist ja kirjalikku väljendusoskust, omandab õigekirjaoskuse;
•õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste;
•loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma;
•arendab kirjanduse mõistmist, kujutlusvõimet, loovust ja kunstimaitset;
•huvitub ilukirjandusest ja paikkonna kultuurist;
•õpib hankima teavet erinevatest allikatest; harjub kasutama sõnaraamatuid ja käsiraamatuid

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal 15.-19. märts
1. Käänamine, omastav kääne põhikääne tv harj 23-31
2. Käänamine
2. nädal 22.-26. märts
1. Ainsuse osastavast mitmuse omastav tv harj 32-38
2. Mitmuse osastav kääne
3. nädal 29.märts-2. aprill
1. Omadussõna võrdlusastmed tv harj 39-42
2. Omadussõna võrdlusastmed tunnikontroll
4. nädal 5.-9. aprill
1. Tegusõna vormistik, tegusõna pöördelised vormid. Isik, arv, aeg
2. Tegusõna kõneviisid tv harj 51-67
5. nädal 12.- 16. aprill
1. Isikuline ja umbisikuline tegumood tv harj 68-77
2. Eitav ja jaatav kõne
VAHEAEG
6. nädal 26.-30. aprill
1. Tegusõna käändelised vormid
2. Tegusõna vormistiku kordamine
7. nädal3.-7.mai
1. Tunnikontroll ( tegusõna vormistik)
2. Tegusõna põhivormid tv harj 78-79
8. nädal 10.-14. mai
1. Kokku- ja lahkukirjutamine, nimisõna kokku- ja lahkukirjutamine
2. Nimisõna kokku- ja lakukirjutamine tv harj 82-96
9. nädal 17.-21. mai
1. Arvsõnade kokku- ja lahkukirjutamine
2. Tegusõna kokku- ja lahkukirjutamine tv har 97-104
10. nädal 24. -28. mai
1. Muutumatute sõnade kokku- ja lahkukirjutamine
2. Muutumatute sõnade kokku- ja lahkukirjutamine tv harj 105-107

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased omandavad käänamise ja käänetevahelised seosed. Tunneb tegusõna vorme, oskab neid lauses leida ja kasutada. kasutab veaohtlikke vorme õigesti. Tunneb kokku- ja lahkukirjutamise põhireegleid ja järgib neid kirjutamisel.

Hindamine üles

Õpilase veerandi hinne kujuneb
1.tunnikontrollid
2. kodu- ja tunnitöödest,
3. etteütlus
4. loovtööd
Hinded on kõik võrdse osakaaluga

Tunnikontroll:
"5" 100-90%
"4" 89-75%
"3" 74-50%
"2" 49-25%
"1" 24-
Kirjalike tööde hindamisel lähtutakse põhikooli lõpueksami hindamisjuhendist, mida kohandatakse vastavalt töö laadile (s.h pikkusele):
"5" Tekst vastab teemale, on üldistusjõuline ja isikupärane, sõnavara ulatuslik ja mitmekülgne, on liigendatud tervik, ülesehitus loogiline, 0-4 õigekirjaviga.
"4" Tekst vastab teemale, mõtted on esitatud selgelt, sõnavara ja lausestus ühekülgsed, ülesehitus on loogiline, kuid esineb liigendusvigu, 5-7 õigekirjaviga.
"3" Tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline, mõtted esitatud arusaadavalt, sõnavara ühekülgne, esineb lausestusraskusi, ülesehituses vastuolud, 8-10 õigekirjaviga
"2" Tekst vastab üldjoontes teemale, kuid mõtted on kohati seosetud ja ebaselged, sõnavara ja lausestus on algelised, teksti ülesehituses on vastuolud, puudub mõni tekstiosa.
"1" Tekst ei vasta teemale.

Etteütlus
"5" töö veatu või kaks kergemat viga
"4" 3-5 viga
"3" 6-8 viga
"2" 9 12 viga
"1" 13 ja enam vigu