Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 5. oktoober 2020. a. kell 17.10
Muudetud: 7. oktoober 2020. a. kell 13.13

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Kaval infootsing. Eesti keele TV ülesanded - infootsing Internetist.

II nädal
Õppevideod ja nende analüüsimine:
https://www.youtube.com/watch?v=O_yVo3YOfqQ&list=PLuUK7HNZ_dhhr96bJahqJOoluHkuC5XRf&index=9
https://www.youtube.com/watch?v=bL9KEaike8U&list=PLuUK7HNZ_dhhr96bJahqJOoluHkuC5XRf&index=15
https://www.youtube.com/watch?v=07d2dXHYb94&list=PLuUK7HNZ_dhhr96bJahqJOoluHkuC5XRf&index=20

III nädal
Plakati tegemine - http://www.postermywall.com
Tund arvutiklassis.

IV nädal
Postermywall.com keskkonnas enda kohta ankeedi loomine.
Tööd salvestatakse ja prinditakse.
Järgmises tunnis tutvume klassikaaslastega lähemalt!

V nädal
Õpilaste koostatud Kahoot testide lahendamine.
Veaanalüüs jooksvalt testide lahendamisega.
Õigekiri, küsimuse koostamine, tehnilised täpsustused.

VI nädal
Esitlus, selle koostamise erinevaid võimalusi.

VII nädal
Veebiraamatu loomine. Kujundus, lugu. Esitlus klassis.
https://koolielu.ee/tools/?tag=e-raamat&offset=0

VIII nädal
Veebiraamatute tutvustus klassis. Tööde lõpetamine.
NB! Õigekiri!
https://koolielu.ee/tools/?tag=e-raamat&offset=0

IX nädal
Keskkonna spark.adobe.com tutvustamine
https://spark.adobe.com

X nädal
spark.adobe.com keskkonnas videoesitluse loomine.
Piltide kopeerimine kooli galeriist.
https://spark.adobe.com

XI nädal
Valminud videoesitluste esitamine klassis.
Iga õpilase ülesanne on valminud esitluse tutvustamine.
https://spark.adobe.com

XII nädal
Eneseanalüüs. Veebipõhine küsitlus

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s h võõrkeelse tekstiga)

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioon teisipäeviti algusega 13.00 ruumis 109 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.