Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel ja kirjandus: 9_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maret Laurson

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. september 2011. a. kell 00.16
Muudetud: 26. september 2011. a. kell 21.00

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Keel on rohkem kui kunagi varem muutunud inimese tööriistaks, et elus paremini hakkama saada. Ainõpetusega taotletakse, et õpilane oskab kirjakeeles kõneleda ja kirjutada; oskab tekste lugeda, analüüsida ja kriitiliselt hinnata; oskab erinevaid tekste koostada, luua. Taotletakse, et õpilane oskab oma arvamust kujundada, julgeb seda põhjendatult avaldada nii lugemuse kui maailmas toimuva põhjal.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

5. - 7.09. 2011
1. Sissejuhatus keeleõpetusse
2. Sissejuhatus kirjandusse
3. Häälikuortograafia põhireeglite kordamine
4. Tutvumiskirjand
12.-14.09. 2011
1. Häälikuortograafia, häälikuühendiortograafia
2. Klassikirjandi analüüs. K. J. Petersoni elust ja loomingust
3. Harjutav etteütlus
4. Klassikirjand "K. J. Peterson"
19.-21.09. 2011
1. Harjutav etteütlus
2. Rühmatöö "Teismeliste elu-olu Kuressaares"
3. Etteütlus
4. F. R. Faehlmanni müüdid
26.-28.09. 2011
1. Etteütluse vigade analüüs. Sõnavara rikastamise võimalused. Nimisõnaliited
2. Eesti trükimeediamaastik
3. Nimisõnaliited. Etteütlus
4. Uurime edasi Eesti trükimeediamaastikku
03.-05.10. 2011
1. Omadussõnaliited
2. Ajalehe tekstiliigid
3. Etteütlus
4. Uudise kirjutamine õpetajate päevast
10.-12.10. 2011
1. Tegusõnaliited
2. F. R . Faehlmanni panus eesti kirjanduslukku
3. Määrsõnaliited
4. F. R. Kreutzwaldi panus eesti kirjanduslukku
17.-19.10. 2011
1. Kokkuvõte liitega sõnade õigekeelsusest
2. Funktsionaalse lugemise ülesanne
3. Kontrolltöö. Sõnamoodustus
4. Kokkuvõte veerandist

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased omandavad ülevaate sõnavararikastamisviisidest. Õpilased tutvuvad meie kirjandusloo tipptegijate (K. J. Peterson, F. R. Faehlmann F. R Kreutzwald jne) ja nende loominguga.

Hindamine üles

Veerandihinne kujuneb kõikide hinnete keskmisena.
Etteütlus:
0-3 viga hinne "5"
4-7 viga hinne "4"
8-12 viga hinne "3"
13- 16 viga hinne "2"
16 ja enam viga hinne "1"
Kontrolltöö:
90-100p hinne "5"
75- 89p hinne "4"
50- 74p hinne "3"
35- 49p hinne "2"