Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2020. a. kell 12.42
Muudetud: 27. august 2020. a. kell 13.22

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keele õpetus taotleb, et õpilane
* austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
* arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
* väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
* arendab suulist ja kirjalikku väljendusoskust;
* arendab kirjutamisoskust;
* orienteerub tekstiliikides;
* õpib kirjutama eri liiki tekste;
* oskab hankida teavet erinevatest allikatest: harjub kasutama sõnaraamatuid, teatmeteoseid, käsiraamatuid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal -3.-5. sept
1.Sissejuhatus ainesse
2.Suuline ja kirjalik suhtlemine. Kirjandi ettevalmistus

2. nädal -7.-11. sept
1.Klassikirjand
2.Tegusõna pöördelised vormid ja ajad

3. nädal-14.-18. sept
1.Kõneviisid
2. "

4. nädal -21.-25. sept
1.Tegumoed ja kõne.
2.Spordipäev

5. nädal -28.sept-2. okt
1Tegusõna käändelised vormid
2.Tegusõna põhivormid

6. nädal -5.-6. okt
1.Kordamine
2. Hindeline töö tegusõnale

7. nädal -12.-16. okt
1.Mis on lause?
2. Täiend

8. nädal -26.-30. okt
1.Lause pealiikmed alus ja öeldis
2.Sihitis

9. nädal -2.-6. nov
1.Öeldistäide
2.Määrus

10. nädal -9.-13. nov
1.Määrus
2. Kokkuvõte lauseliikmetest

11. nädal -16.-20. nov
1.Töö lauseliikmetele
2.Kirjalik suhtlus ja kirjutamise etapid

12. nädal -23.-27. nov
1.Arutlev kirjand
2. "

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oskab suhelda suuliselt ja kirjalikult. Tunneb tegusõna vormistikku. Teab lauseliikmeid lauseliikmeid.Oskab kirjutada arutlevat kirjandit.

Hindamine üles

Õpilane saab trimestri jooksul vähemalt seitse hinnet, mis kõik on trimestri panekul võrdse kaaluga.

Etteütluse hinne:
"5" - 0-2 viga
"4" - 3-5 viga
"3" - 6-8 viga
"2" - 9-11 viga
"1" - enam kui 11 viga

Kontrolltöö. kontrollharjutuse, tunnikontrolli hinne punktisüsteemi alusel:
"5" 90-100%
"4" 75- 89%
"3" 50- 74%
"2" 20- 49%
"1" vähem kui 19%
Loovtööd:
"5" Tekst vastab teemale, on üldistusjõuline ja isikupärane, sünavara ulatuslik ja mitmekülgne, on liigendatud tervik, ülesehitus loogiline, 0-4 kirjaviga
"4" Tekst vastab teemale, mõtted on esitatud selgelt, sõnavara ja lausestus ühekülgsed, ülesehitus loogiline, kuid esineb liigendusvigu, 5-7 õigekirjaviga
"3" Tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline, mõtted on esitatud arusaadavalt, sõnavara ühekülgne, esineb lausestusraskusi, ülesehituses on vastuolud, 8-10 õigekirjaviga
"2" Tekst vastab üldjoontes teemale, kuid mõtted on kohati seosetud ja ebaselged, sõnavara ja lausestus algelised, teksti ülesehituses on vastuolud, puudub mõni teksti osa
"1" Tekst ei vasta teemale
Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 14.45-15.45 kokkuleppel õpetajaga ruumis 300. Järele saab vastata ebaõnnestunud tööd ("puudulik", "nõrk"), enne mida tuleb ebaõnnestunud töö kohta esitada nõuetekohane vigade parandus, kümne päeva jooksul...