0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 25. august 2020. a. kell 12.35
Muudetud: 21. september 2020. a. kell 08.29
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades05.09.2019
02.09
Sissejuhatav tund. Eesmärkide seadmine, õppimise kavandamine; grupitöö põhimõtted. 4.klassis koostatud referaatide analüüs
09.09.
Teabekirjandus. Töö võõrsõnastikuga ja võõrsõnade leksikoniga (paaristöö)
16.09.
Tööde esitamine
23.09.
Õuesõpe - võimalus õppimiseks.
30.09.
"Meie õpetajad" - klassi ühistöö (seinaleht või stend)
07.10
Loovtöö: kirja kirjutamine
14.10
Töö teabekirjandusega (paaristöö)
04.11
Kaval infootsing. Eesti keele TV ülesanded - infootsing Internetist.
11.11
Mõttekaart, mõistekaart
18.11.
Kuidas koostada kokkuvõtet loetud muinasjuttudest. Lugemispäevik
25.11.
Esitlus, selle koostamise erinevaid võimalusi.
02.12
Töö telefonikataloogiga
09.12
Funktsionaalne lugemine. Tööjuhendite mõistmine.
16.12
Tööleht (paaristöö) - tund raamatukogus. Allika märkimine.
VAHEAEG
06.01
Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist.
13.01
Eneseanalüüs.
20.01
Kokkuvõte õpitust
1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s.h võõrkeelse tekstiga)
Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda e-Kooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või kokkuleppel õpetajaga