Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. august 2020. a. kell 10.46
Muudetud: 31. august 2020. a. kell 13.23

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laiendamine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Sissejuhatus ainesse. Tutvumine ainekaardi ja nõutavate osaoskustega. Rühmas õppimine, rühmatöö, selle reeglid. Nuputamisülesannete lahendamine rühmas.

II nädal
Kooli koduleht infokandjana õpilase igapäevaelus. Arvuti töövahendina. Info otsimine internetist.

III nädal
Funktsionaalne lugemine, ajalehest info otsimine. Matem tv lk 4-5

IV nädal
Rooma numbrid

V nädal
Netisõnastikud ja nende kasutamine.

VI nädal
Infootsing võtmesõnade abil

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2 korda aastas (arvestatud - AR/ mittearvestatud MA).