Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 4d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 3. märts 2020. a. kell 16.19
Muudetud: 3. märts 2020. a. kell 17.22

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetus annab õpilastele valmisoleku mõista ning kirjeldada loogilisi, kvantitatiivseid ja ruumilisi seoseid. Matemaatikakursuses omandatakse kirjaliku ja peastarvutamise oskus, tutvutakse tasandiliste ja ruumiliste kujundite omadustega, õpitakse matemaatiliselt seoseid kirjeldama. Omandatakse vajalikud algebra põhioskused. Põhikooli matemaatikakursuses omandatud meetodeid saavad õpilased kasutada teistes õppeainetes.
Matemaatikaõpetuses pööratakse erilist tähelepanu õpitavast arusaamisele ning õpilaste loogilise ja loova mõtlemise arendamisele. Rõhutatakse täpsuse, järjepidevuse ja õpilaste aktiivse mõttetöö olulisust kogu õppeaja vältel. Matemaatilisi probleemülesandeid lahendades saavad õpilased kaudu kogeda edu ja avastamisrõõmu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.-13.03
Arvud miljonini õ lk 8 - 11, tv lk 4- 6
Arvud miljonini õ lk 12 - 13, tv lk 6 - 7
Arvud miljonini õ lk 14 - 15, tv l. 8
.Arvud miljonini õ lk 16 - 17, tv lk 9
Järkarvu korrutamine õ lk 18 - 21, tv lk 10 - 11
Järkarvu korrutamine õ lk 22 - 23, tv lk 12

16.-20.03
Järkarvu korrutamine õ lk 24 -26 , tv lk 13
Järkarvu korrutamine õ lk 27 - 29
Järkarvu jagamine õ lk 30 - 33, tv lk 14
Järkarvu jagamine õ lk 34 - 35, tv l. 15, 16
Järkarvu jagamine õ lk 36 - 37, tv lk 18 - 19
Järkarvu jagamine õlk 38 - 39, tv lk 20 - 24
Ülesannete lahendamine õ lk 40 - 41, tk nr 13
Ülesannete lahendamine õ lk 42-43
23.-27.03
Korrutamine kahekohalise arvuga õ lk 44 - 45, tv lk 26
Korrutamine kahekohalise arvuga õ lk 46 - 47, tv lk 27
Korrutamine kahekohalise arvuga õ lk 48 - 49
Korrutamine kahekohalise arvuga õ lk 50 - 51, tk nr 14
30.03-03.04
Puuduva teguri, jagatava ja jagaja leidmine õ lk 52 - 54, tv lk 32 - 33
Puuduva teguri, jagatava ja jagaja leidmine õ lk 55 - 56, tv lk 34 - 35
Puuduva teguri, jagatava ja jagaja leidmine õ lk 57 - 59, tv lk 36
Ülesannete lahendamine õ lk 60 - 61
Ülesannete lahendamine õ lk 62 - 63 tv lk 39 - 41
Kordamine
KONTROLLTÖÖ nr 8

06.-09.04
Jagamine kahekohalise arvuga Õ lk 64-65, tv lk 42
Jagamine kahekohalise arvuga ö lk 66-67 tv lk 43
Jagamine kahekohalise arvuga õ lk 68-69, tv lk 44
Jagamine kahekohalise arvuga õ lk 70-71, tv lk 45

13.-17.04
Jagamine kahekohalise arvuga. õ lk 72-73, tv lk 46
Jagamine kahekohalise arvuga. õ lk 74-75, tv lk 47
Jagamine kahekohalise arvuga. õ lk 76-77, tv lk 48-49
KONTROLLTÖÖ nr 9

KOOLIVAHEAEG 18.-26.04

27.-30.04
Jagamine kahekohalise arvuga õ lk 64, ül 986 - 1006, tv lk.43
Jagamine kahekohalise arvuga õ ül 1010 - 1027, tv lk 44 - 45
Jagamine kahekohalise arvuga õ ül 1029 - 1030, tv lk 46 -49
Jagamine kahekohalise arvuga õ ül 1048, 1049, 1054, 1061, tv lk 50

04.-08.05
Murrud õ lk 84, õl 1096 - 1110
Murrud õ ül 1113 - 1122, tv lk 54 -56
Murrud õ ül 1140 - 1154, tv lk 58 - 61
Ülesannete lahendamine õ ül 1156, 1157, 1167, 1171, tv lk 62, 64
KONTROLLTÖÖ

11.-15.05
Kolmnurk. Kolmnurga ümbermõõt õ ül 1187 - 1192, tv l. 67
Isekülgse kolmnurga joonestamine tv lk 70 - 71
Ristküliku ja ruudu joonestamine õ lk 104 - 105, tv lk 72 - 73
Ristküliku ja ruudu joonestamine õ ül 1209 - 1211

18.-22.05
Ülesannete lahendamine õ ül 1213 - 1219
Ülesannete lahendamine õ ül 1223 - 1229
Ülesannete lahendamine õ ül 1231 , 1235, 1238


27.-31.05
Kordamine õ ül 1246 - 1252
Kordamine õ ül 1255 - 1265, tv lk 76 - 77
Kordamine õ ül 1269, 1270, 1275, 1277, tv lk 78
Kordamine õ ül 1279 - 1282, tv lk 79, 81
Ülesannete lahendamine õ ül 1284 - 1287, tv lk 82 - 83
Ülesannete lahendamine õ ül 1289, 1290, 1293, 1297

01.-09.06
PRAKTIKANÄDAL

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad:
- liita, lahutada, korrutada , jagada miljoni piires
- järkarvu korrutada ja järkarvuga jagada
- korrutada kahekohalise arvuga
- leida puuduvat tegurit, jagatavat ja jagajat
- jagada kahekohalise arvuga
- kirjalikult jagada kahekohalise arvuga
- teostada tehteid murdudega
- arvutada kolmnurga ümbermõõtu
- joonestada isekülgset kolmnurka, ruutu ja ristkülikut sirkli ja joonlaua abil
- kirjalikult liita, lahutada, korrutada, jagada

Hindamine üles

Suuline vastamine:
HINNE "5" pannakse kui õpilane
* vastab esitatud küsimustele õigesti
* arvutab õigesti ja kiiresti
* oskab lahendada tekstülesannet, sõnastada oma tegevust ja sõnastada vastuse
* oskab kasutada mõõtmis- ja joonestamisvahendeid ja täidab ülesande täpselt ja korralikult
HINNE "4" pannakse õpilastele, kui vastus vastab põhiliselt samadele nõuetele, mis hinde "5" puhul, kuid õpilane
* teeb vastamisel üksikuid vigu sõnastamisel
* teeb arvutamisel üksikuid mitteolulisi vigu, mida on ise võimeline parandama
* tekstülesande lahendamisel ei anna küllalt täpseid selgitusi lahenduskäigu kohta
* täidab ebatäpselt mõõtmis- ja joonestamisülesandeid
Õpilane on võimeline end ise parandama õpetaja vähese abiga.
HINNE "3" pannakse, kui õpilane teeb palju vigu, kuid parandab need õpetaja abiga.
HINNE "2" pannakse õpilasele siis, kui ta üldse ei tunne aine materjali.

Kirjalikud tööd:
Punktid märgitakse ülesannete juurde. Tööhinne tuletatakse punktide koguarvust.
HINNE "5" 90- 100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" - 20-49% punktide arvust
Hinne "1" - 0-19% punktide arvust

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul kooli tulles tööd järele ei vastata.
Veerandihinde kujunemisel võetakse arvesse nii arvestuslikke hindeid, kui ka jooksvaid hindeid. Olulisemad on kontrolltööde hinded,hinne kujuneb kõigi hinnete aritmeetilise keskmise hinde põhjal.
Konsultatsioon toimub esmaspäeval ruumis 308 kell 14.00. - 14.45 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga. Järele saab vastata 10 õppepäeva jooksul pärast töö kättesaamist. Enne järelvastamist peab õpilane esitama ebaõnnestunud töö kohta nõuetekohase vigade paranduse.