Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. jaanuar 2020. a. kell 08.52
Muudetud: 29. jaanuar 2020. a. kell 09.50

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 6 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keele hea valdamine on eduka õppimise eeldus kõigis õppeaineis. Omandatakse keele- ja kirjandusteadmisi ning erinevaid lugemise, kirjutamise ja suhtlemise kogemusi.
Põhikooli emakeeleõpetusega taotletakse, et õpilane
• kasutab kõnet ja kirja vastavalt olukorrale ja eesmärgile, kirjutab õigesti;
• suhtub oma keelekasutusse kriitiliselt, on valmis seda täiustama;
• omandab põhiarusaamad emakeelest ja keelest üldse;
• arendab isikustiili, kujundab selget ja arusaadavat kõnet ja kirja;
• oskab lugeda ja kuulata aktiivselt ja kontsentreeritult;
• loeb eesmärgipäraselt ja mõistab loetut;
• huvitub kirjandusest, oskab näha seoseid kirjanduse ja teiste kunstiliikide vahel;
• tunneb oma rahvuskirjandust.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

XXIII nädal
TEEME VÕIDU
* Lausete koostamine. Õ.lk.66-67
* Pall. Õ.lk.68
* Mis on triatlon? Õ.lk.69
* Kas loomad spordivad? Õ.lk.70-71
* Kilpkonn ja jänes. Õ.lk.72/ etteütlus

XXIV nädal
* Kilpkonn ja jänes. Õ.lk.72-73
* Lendstart. Õ.lk.74-75
* Lendstart. Õ.lk.74-75
* Leegitsevad antiikaja olümpiamängud. Õ.lk.76-77
* Emakeelepäev. Õ.lk.156-157 / III veerandi KT

XXV nädal
KAS NAER ON TERVISEKS?
* Sulghäälik s-i kõrval. Õ.lk.78
* Me oleme haiged. Õ.lk.80
* Aptsihh! Õ.lk.81
* Volli käib operatsioonil. Õ.lk.82
* Volli käib operatsioonil. Õ.lk.82-83

XXVI nädal
KAS NAER ON TERVISEKS?
* Volli käib operatsioonil (lk 82, 83), tv lk 44
* Adalberdi merehaigus (lk 84, 85), tv lk 45, 49
* Pipi ajab äriasju (lk 86, 87), tv lk 46, 50
* Aprill! (lk 88), tv lk 47, 48
* Naljalammas (lk 89), tv lk 48, 51

XXVII nädal
ELUST MAAL
* Lambalugu (lk 90), Häälikuühendid (lk 92)
* Sepad (lk 91), Häälikuühendid (lk 93), Etteütlus
* Kevadel (lk 94), tv lk 52, 53
* Kes läheb kevadel kooli? (lk 95, 96), tv lk 54
* Muuseumis (lk 97-99), tv lk 55

XXVIII nädal
* Üks tore päev südaööl (lk 100, 101), tv lk 56
* Putukate elust Maal (lk 102, 103), tv lk 57, 58, IT
* Siil udus (lk 104, 105), tv lk 59
KES ME OLEME?
* Kes me oleme? (lk 108, 109), Sulghäälik sõna alguses (lk 106,)tv lk 60
* Vimmerby laadal (lk 110-112), tv lk 61,
VAHEAEG
XXIX nädal
* Kui kiiresti suudab keegi joosta? (lk 113), tv lk62, 63,
* Ahne kõuts (lk 114, 115), tv lk 64
* Julged rändurid (lk 116-119), tv lk 65
* Lihavõtted (lk 158, 159), tv lk 92, 93

XXX nädal
* Klassiväline lugemine "Väike nõid" Lugemiskontroll , tv lk 66, 67
PIDUPÄEVAD
* Linnalapse emadepäev (lk 121), Ainsus ja mitmus (lk 120)
* Meie piiga (lk 122 - 125), tv lk 69
* Meie piiga (lk 122 - 125), tv lk 70
TASEMETÖÖ

XXXI nädal
* Kas kõik suured olid kunagi väikesed (lk 126-128), tv lk 71
* Emadepäeva kontserdi kava (lk 129), tv lk 72
* Emadepäeva teemaliste luuletuste lugemise võistlus
* Presidendi müts (lk 130, 131), tv lk 73
* Ville sünnipäev (lk 132 - 134), tv lk 74

XXXII nädal
* Mängime kohvikut (lk 135), tv lk 75
* Töö sõnavaraga (lk 136)
* Töö sõnavaraga (lk 137)
* Harjutamine tasemetööks
* Harjutamine tasemetööks

XXXIII nädal
SUVI
* Suveniirid ja talveniirid (lk 138, 139), tv lk 76
* Loll jope (lk 140, 141), tv lk 77
* Linnupesa (lk 142, 143), tv lk 79
* Täpne aadress (lk 144), tv lk 80
* Kuidas ööbik oma laulu sai (lk 145), tv lk 81
* Iga asi lõpeb otsa (lk 146), tv lk 82
* Kirjanikud (lk 148, 149), tv lk 83
* Kirjanikud (lk 150, 151), tv lk 84, 85
XXXIV nädal
Praktikapäevad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

lugemine ja suuline eneseväljendus

Suudad eakohast teksti lugeda ja kuulata, toimida sõnumi või juhendi järgi.
Oskad vastata küsimustele, kasutades sobivalt täislauseid ning lühivastuseid.
Jutustad loetust pildiseeria, tugisõnade, märksõnaskeemi või küsimuste toel.
Mõistad lihtsat plaani, tabelit, diagrammi ning kaarti.
Tead loetud lasteraamatute sisu, oskad nimetada lastekirjanikke.

keeleõpetus
Oskad veatult kirja panna häälikute pikkust, häälikuühendeid, õpitud käändelõppe ja lihtsamaid võõrsõnu.
Kasutad suurt algustähte ja lause lõpumärki õpitud keelereeglite kohaselt.
Tead peast võõrtähtedega tähestikku, kasutad lihtsamat sõnastikku ja koostad loendeid tähestikjärjestuses.
Silbitad ja poolitad õigesti.
Kirjutad eakohast teksti etteütlemise järgi veatult.

kirjatehnika

Kasutad kirjutades õigeid tähekujusid ja –seoseid.
Kirjutad puhtalt, loetavalt ja ühtlase kirjareaga.
Paigutad teksti korrektselt paberile ning vormistad vihiku ja õpilaspäeviku nõuetekohaselt.
Teed tahvlilt ja õpikust ärakirja veatult.
* oskab kirjutada etteütlemise järgi ja kontrollida kirjutatut näidise järgi
* kasutab kirjutades õigeid tähekujusid ja seoseid, kirjutab loetava käekirjaga
* oskab tahvlilt ja õpikust veatult ära kirjutada

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruum 207.