Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 5c, 5d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Reet Lasn

klassiõpetaja

Kontakt: Reet.Lasn@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2020. a. kell 08.30
Muudetud: 10. veebruar 2020. a. kell 07.19

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.01-24.01
Kirikuakende vitraaž

27.01-31.01
Tööde jätkamine

03.02-07.02
Tööde lõpetamine

10.02-14.02
Minu sõber

17.02-21.02
EV aastapäev

vaheaeg 24.02-28.02

02.03-06.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine

09.03-13.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine

16.03-20.03
Kevad aias. Guašš

23.03-27.03
Tööde lõpetamine

30.03-03.04
Ettevalmistused näidendiks (dekoratsioonid, kuulutus)

06.04-09.04
Natüürmort (/midagi põnevat klassiruumist)

13.04-17.04
Valmistume kevadpühaks.

vaheaeg 20.04-24.04

27.04-30.04
Värvilised kevadlilled. Õlipastellid

04.05-08.05
Tööde lõpetamine

11.05-15.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.

18.05-22.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.

25.05-29.05
Loovuslaagris

01.06-08.06
praktikapäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii
reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Hindamine üles

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.


Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpul.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 15:00 - 15:45 ruumis 308.