0 kaarti!
Autor: Reet Lasn klassiõpetaja Kontakt: Reet.Lasn@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. jaanuar 2020. a. kell 08.30
Muudetud: 10. veebruar 2020. a. kell 07.19
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et õpilane arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt; arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet; omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust; õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid; omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost; õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
20.01-24.01
Kirikuakende vitraa
27.01-31.01
Tööde jätkamine
03.02-07.02
Tööde lõpetamine
10.02-14.02
Minu sõber
17.02-21.02
EV aastapäev
vaheaeg 24.02-28.02
02.03-06.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine
09.03-13.03
Jões elavaid loomi. Vaatlus, joonistamine
16.03-20.03
Kevad aias. Gua
23.03-27.03
Tööde lõpetamine
30.03-03.04
Ettevalmistused näidendiks (dekoratsioonid, kuulutus)
06.04-09.04
Natüürmort (/midagi põnevat klassiruumist)
13.04-17.04
Valmistume kevadpühaks.
vaheaeg 20.04-24.04
27.04-30.04
Värvilised kevadlilled. Õlipastellid
04.05-08.05
Tööde lõpetamine
11.05-15.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.
18.05-22.05
Ettevalmistused loovuslaagriks.
25.05-29.05
Loovuslaagris
01.06-08.06
praktikapäevad
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii
reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kokkuvõttev hinne "arvestatud" (A) või "mittearvestatud" (MA) tunnistusele I ja II poolaasta lõpul.
Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.
Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 15:00 - 15:45 ruumis 308.