0 kaarti!
Autor: Katrin Liiv inglise keele õpetaja / klassiõpetaja Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee |
Loodud: 18. jaanuar 2020. a. kell 16.15
Muudetud: 9. märts 2020. a. kell 09.35
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades
20.- 24.jaan
teatmeteosest informatsiooni otsimine ( kirj õ lk 18-19) ( Wikipedia, Eesti entsüklopeedia)
27.-31.jaan
Tund koduloo tunni toetamiseks. Ajaloolised hooned Kuressaares.
3.- 7.veeb
ÕS-i kasutamine. Infootsing Eesti Entsüklopeediast
10.- 14.veeb
Infootsing Eesti Entsüklopeediast Küberturvalisuse päev.
17.-21.veeb
Esinemine. ( kirj õ lk 42-43, tv 113-114)
vaheaeg
2.-6.märts
Erinevad luuletuse lugemise viisid. Etlemine.( kirjanduse tunni toetamiseks)
9.- 13.märts
Omaloomingulise draamateksti lavastamine ( kirjanduse tunni toetuseks)
16.-20.märts
Näidendi proov
23.- 27.märts
Töö teabetekstidega kirjanduse tunni toetamiseks
30.märts - 3.apr
IT oskuste tund
6.-10.apr
IT oskuste tund
13.-17.apr
Tund eesti keele tunni toetamiseks
Vaheaeg
27.apr-1.mai
IT oskuste tund
4.-8.mai
IT oskuste tund
11.-15.mai
Minu saavutused, võidud, osavõtud. Arutelu, Eneseanalüüs
18.-22.mai
Kokkuvõte õppeaastast
25.-29.mai
loovuslaager Jõulumäel
1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s.h võõrkeelse tekstiga)
7) õpilane oskab püstitada hüpoteese, analüüsida ja teha järeldusi
Õpioskustes kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Hinnatakse õpiülesannete täitmist kogu õppeprotsessi vältel. Hinne poolaasta ja õppeaasta lõpul "arvestatud" -AR, "mittearvestatud" - MA
Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega "AR" pärast töö tegemist/ esitlemist või hindega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tegemata tunnitöö hinnanguks on "mittearvestatud" - MA. Õpetaja lisab sellele ka kommentaari, milles täpsustatakse järeletegemise/õppimise võimalus.
II poolaastal
1) õpilane osaleb õppeprotsessis
2) on õppinud arvutil nõuetekohast tööde vormistamist ja esitluse tegemist (s.t on osalenud arvutikäsitsuse tundides ja oskab iseseisvalt õpitut kasutada).
3) on õppinud kasutama teatmeteoseid ja oskab neid info otsimiseks iseseisvalt kasutada.
Konsultatsioon kolmapäeval kell 13.45 ruumis 200a