Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. jaanuar 2020. a. kell 11.38
Muudetud: 10. jaanuar 2020. a. kell 07.52

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 20.- 24.01):
1. Kellaaeg.
2. TK: kellaaeg.

II NÄDAL ( 27.-31.01):
1.-2. Tee küsimine ja juhatamine.

III NÄDAL ( 3.-7.02):
1. TK: tee küsimine ja juhatamine. Kool - sõnavara.
2. Kool: dialoogid, lugemisharjutused.

IV NÄDAL ( 10.-14.02):
1.-2. Kool - sõnavara kordavad harjutused.

V NÄDAL ( 17.-21.02):
1. Kool. Tõlkelaused.
2. TK: Kool.

VAHEAEG

VI NÄDAL ( 2.-6.03):
1. Telefonivestlus. sõnavara. Eitamine ja küsimine.
2. Telefonivestlus. Dialoogid.

VII NÄDAL ( 10.-13.03):
1. Telefonivestlus. Dialoogide koostamine.
2. Korter, oma maja. Esemed ruumides. Sõnavara.

VIII NÄDAL ( 16.-20.03):
1. Pildi järgi korteri kirjeldamine.
2. Oma kodu kirjeldus.

IX NÄDAL ( 23. -27.03):
1.Kodu, esemed ruumides. Omastavad asesõnad.
2. Omastavad asesõnad - harjutused.

X NÄDAL (30.03.-3.04):
1. Kordamine: eluase, esemed ruumides, omastavad asesõnad.
2. KONTROLLTÖÖ: eluase, esemed ruumides, omastavad asesõnad.

XI NÄDAL (6.-10.04):
1.-2 Osastav kääne: keda? mida?

XII NÄDAL (13.-17.04):
1. Osastav kääne Töölehed.
2. Osastav kääne - kordamine.

VAHEAEG

XIII NÄDAL (27.04-1.05):
1. KONTROLLTÖÖ: osastav kääne.
2. Omadussõna lõpud, omadussõna + nimisõna.

XIV NÄDAL (4.-8.05):
1.-2. Omadussõna + nimisõna. Harjutused.

XV NÄDAL (11.-15.05):
1. Omadussõna + nimisõna. Harjutused.
2. TK: omadussõna+nimisõna.

XVI NÄDAL ( 18.-22.05):
1.-2. Varsti on suvevaheaeg. Mida ma teen suvel.

XVII NÄDAL ( 25.-29.05):
1.-2. Kordamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab , telefonis vastata, nimetada eluruume jaesemeid kodus, teed küsida ja juhatada, jutustada koolist, öelda kellaaega;
6) oskab lugeda häälega; mõistab õpetaja ja kaaslaste kõnet;
7) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad, omadussõna ühildamine nimisõnaga, osastav kääne, eitavad laused, kellaaja reegel.

Hindamine üles

II kursuse hinde kujundamine:
KT - arvestuslikud hinded
TK, sõnade tööd - arvestuslikud hinded
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd, tunnikontrollid ja sõnade tööd kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis arvestuslikud tööd, tunnikontrollid, sõnade tööd järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne. Kui õpilane on puudunud rohkem kui 25% tundidest, tuleb sooritada kogu materjali peale arvestus.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.