Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.49
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.30

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

.Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks,
- omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, ja töövahendite kohta ning oskab neid oma töös kasutada,
- kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset,
- õpib tundma ja valima sobivaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös,
- arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi,
- omandab oskusi iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
Punutud järjehoidja
02.-06.12
Päkapiku voltimine - värviline paber
Kinkekoti meisterdamine - voltimine
09.-13.12
Klassi kaunistamine
Klassi kaunistamine
16.-20.12
Jõulukaardi meisterdamine
Jõuluehete meisterdamine
06.-10.01
Meisterdamine looduslikust materjalist
Meisterdamine looduslikust materjalist.
13.- 17.01
Plastiliinist voolimine loetu põhjal

20.-24.01
27.-31.01
03.-07.02
10.-14.02
Ümbriku voltimine.
Sõbrapäeva kaartide meisterdamine
17.-21.02
Mosaiik voltimine rukkilill
Mosaiik voltimine - rukkilill
02.-06.03

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

.*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Hindamine üles

.2. klassis antakse õpilaste teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või tööl. E-koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on aluseks õpilase positiivse enesehinnangu kujunemisel.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
II trimestril antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta :
-oskad kasutada õpitud töövõtteid
- sul on kaasas vajalikud töövahendid
_-teed oma tööd hoolikalt, viid alustatu lõpuni.

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206.