Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.48
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.43

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

.Kehaline kasvatus toetab õpilast enda keha eest hoolitsemisel ja õpetab väärtustama ning kujundab tervislikku eluviisi.
Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele. Kehaline aktiivsus toetab tervislikke valikute tegemisel ja hea rühi saavutamisel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
Rivi - ja korraharjutused
Harjutused hüppenööriga.
02.-06.12
Üldarendavad harjutused.
Harjutused hüppenööeiga.
09.-13.12
Hüppe - ja jooksuharjutused
Teatevõistlus vahenditega.
16.-20.12
Ringtreenung.
Liikumismängud
06.-10.01
Tasakaaluharjutused
Juurdeviivad harjutused akrobaatiliste elementide sooritamiseks.
13.-17.01
Juurdeviivad harjutused akrobaatiliste elementide sooritamiseks.
Veere, tirel ette .
20.-24.01
Ringtreening.
Rivi - ja korr4aharjutused
27.-31.01
Harjutused hüppenööriga.
Põhivõimlemine etteantud rütmi järgi.
03.-07.02
Retk õues/ Kelgutamine
Retk õues/ Kelgutamine.
10.-14.02
Retk õues/ Kelgutamine
Retk õues/ Kelgutamine.
17.-21.02
Liikumismängud
Palli käsitsemise harjutamine.
02.-06.03
Teatevõistlus vahenditega.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

.2. klassi teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilase päevikus, töödel ja/või e-koolis. E-koolis kajastuvad ka õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel tuginetakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga.

Hindamine üles

.Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi- ja korraharjutusi( rivistumine viirgu, kolonni, harvenemine, joondumine, pöörded paigal)
Sooritad lihtsaid võimlemise ja akrobaatilisi harjutusi rütmi ja muusika järgi
Sooritad erinevaid kõnni – ja jooksuharjutusi(kestvus-, kiirendus-, süstik- ja pendelteatejooks)
Oskad käsitseda palli(veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine)
Sooritad hüppeharjutusi(hoota kaugushüpe, hüplemised hüpitsaga, hüplemise kombinatsioonid, koordinatsioonihüplemine)
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi
Omad algteadmisi purjetamisest

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.

Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga.