Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 15.03
Muudetud: 3. september 2019. a. kell 15.03

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. - 6. sept
* Järjehoidja (käärilõige)

9. - 13. sept
* Sügisannid (voolimine)

16. - 20. sept
* Õunauss (riba voltimine)

23. - 27. sept
* Seened (rebimimine)

30. sept - 4. okt
* Meisterdamine looduslikust materjalist

7. - 11. okt
* Juurviljad (voolimine)

14. - 18. okt
* Sügisene puu (kleepetöö)

21. - 25. okt
VAHEAEG

28. okt - 1. nov
* Kaart isale

4. - 8. nov
* Mardimask

11. - 15. nov
* Minu lemmikloom

18. - 22. nov
*Reservaeg. Tööde mappidesse jaotamine jne.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut . Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi esmaspäeviti kell 13.00-13.45.
Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruum 107.