Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 14.51
Muudetud: 3. september 2019. a. kell 14.51

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. - 6. sept
*Sissejuhatus. Geomeetria
*Kuup ja ruut
*Kera ja ring
*Risttahukas ja ristkülik
Lk 4-11
Lisaülesanded kiirematele lk 57

9. - 13. sept
*Püramiid ja kolmnurk (TL 1- Arvuta!)
*Kõverjoon, sirgjoon, punkt ja sirglõik.
*Geomeetria kordamine. Iseseisev töö - TÖÖLEHT 1.
Lk 12-17
Lisaülesanded kiirematele lk 58

16. - 20. sept
Esemete tunnused ja asend
*Suurem- väiksem; pikem-lühem
*Kõrgem-madalam; laiem-kitsam; paksem- õhem (TL 4)
*Ülal- all; ees-taga; paremal-vasakul (TL 2)
Lk 18-23
Lisaülesanded lk 59- 60
Iseseisev töö- TÖÖLEHT 2

23. - 27. sept
Esemete rühmitamine
*Esemete rühmitamine
*Hulkade leidmine ja hulgale nimetuse andmine.
*Hulkade võrdlemine (TL 5)
Lk 24-29
Lisaülesanded lk 61- 62
Iseseisev töö - TÖÖLEHT 3

30. sept - 4. okt
Arvud 1-10
*Arv ja number 1
*Arv ja number 2, liitmine
* Arv ja number 3
Lk 30- 35
Lisaülesanded lk. 63

7. - 11. okt
*Arv ja number 4
*Arv ja number 5 (TL 3)
*Arvude võrdlemine (TL 6)
Lk 36- 41
Lisaülesanded lk 64- 65

14. - 18. okt
*Liidetavate järjekord
* Lahutamine
*Kordamine
Lk 42- 49
Lisaülesanded lk 65 - 66

21. - 25. okt
VAHEAEG

28. okt - 1. nov
* Liitmise ja lahutamise seos
* Kordamine (TL 7)
Lk 50 - 55
Lisaülesanded lk 67
Iseseisev töö- TÖÖLEHT 4

4. - 8. nov
TÖÖRAAMAT 2. OSA
* Arv ja number 6
* Arv ja number 7
* Nädal
Lk 4 - 9
Lisaülesanded lk 42 - 43

11. - 15. nov
Arv ja number 8
Järgarvud
Lahutamise kontrollimine liitmise abil
Lk 10- 15
Lisaülesanded lk 43

18. - 22. nov
Puuduva arvu leidmine liitmisel.
Puuduva arvu leidmine lahutamisel.
Arv ja number 9.
Lk 16- 21
Lisaülesanded lk 44

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* tunneb lihtsamaid tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
* oskab järjestada esemeid suuruse, asendi ja tunnuste põhjal;
* oskab esemeid rühmitada;
* oskab hulkasid võrrelda;
* eristab sirget kõverjoonest;
* mõistab liitmise ja lahutamise vahelist seost;
* loeb, kirjutab ja järjestab arve 0-9.

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Tunned tasapinnalisi ja ruumikujundeid.
Oskad arve järjestada ning võrrelda.
Oskad 10 piires liita ja lahutada.

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 107.