Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 13.39
Muudetud: 23. oktoober 2019. a. kell 10.17

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02. - 06.09 ( unit 1): Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11).
09. - 13.09 (unit 1-2): Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16). Linnaplaani joonistamine.
16. - 20.09 (unit 2): Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi.
23. - 27.09 (unit 3): Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (B p 18)
30.09 - 04.10 (unit 3): Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6).
07. - 11.10 (unit 4): Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10)
14. - 18.10 (unit 4): Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28)
Vaheaeg 21. - 27.10
28. 10 - 01.11 (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine) (TB p 34, WB p 35 ex 11)
04. - 08.11 My country B p 34
11. - 15.11 My family B p 41
18. - 22.11 Küsimused - vastused mängudele ( play in groups ) B p 47
25. - 29.11 Talk about plans for the coming weekend
02. - 06.12 Read and translatethe emaile
09. - 13.12 Listen , read and translate B p 49
16. - 20.12 Talk about Christmas and winter holidays
Vaheaeg 23. 12 - 05.01
06. - 10.01 Koostame lauseid piltide kohta Eesti kuulsamatest ehitistest B p 69
13. - 17.01 Talking about Sally, s trip to New York City B p 68

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale

Hindamine üles

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. "Arvestatud" - AR, "mittearvestatud" - MA. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd on täpsustatud õpetaja ainekaardis).
I poolaastal arvestuse saamiseks õpilane
1) osaleb aktiivselt tunnitegevustes
2) jutustab vähemalt kolmel teemal
3) koostab posteri ja sellele vastav esitluse
4) osaleb lühinäidendi tegemises ja esitluses
5) on õppinud selgeks "Spelling Bee" mängu

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega "AR" pärast töö tegemist/ esitamist või hindega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tegemata tunnitöö hinnanguks on "mittearvestatud" - MA. Õpetaja lisab sellele ka kommentaari, milles täpsustatakse järeletegemise võimalus.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.00 või kokkuleppel õpetajaga klassis 303