Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 13.38
Muudetud: 23. oktoober 2019. a. kell 11.15

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt,paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele,õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest;õpivad kasutama teabekirjandust,otsima infot internetist;õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid, õpivad lugema diagramme,jooniseid tabeleid,töötama tekstiga. Õpioskusetund toetab matemaatika õppimist ja seotud matemaatika ainekavaga.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02. - 06.09 Sissejuhatus ainesse ,eesmärgid, ainekaart
09. - 13.09 Naturaalarvude kirjalik liitmine ja lahutamine, tasemeleht 1
16. - 20.09 Arvutiõpetus : hiirega lohistamine 1, 2
23. - 27.09 Naturaalarvude kirjalik liitmine ja lahutamine, tasemeleht 1
30.09 - 04.10 Arvutiõpetus : hiirega lohistamine 3,4
07. - 11.10 Naturaalarvude kirjalik liitmine ja lahutamine, tasemeleht 1 ( hinne matemaatikas )
14. - 18.10 Arvutiõpetus: hiirega lohistamine ja kopeerimine; kujundid
Vaheaeg 21.- 25.10
28.10 - 01.11 Naturaalarvude kirjalik korrutamine , tasemeleht 2
04. - 08.11 Arvutiõpetus : Sümbolid 1
11. - 15.11 Naturaalarvude kirjalik korrutamine, tasemeleht 2
18. - 22.11 Arvutiõpetus : Sümbolid 2
25. - 29.11 Naturaalarvude kirjalik korrutamine, tasemeleht 2 ( hinne matemaatikas )
02. - 06.12 Arvutiõpetus : Tunniplaani koostamine arvutis ( Microsoft Wordi programm )
09. - 13.12 Naturaalarvude kirjalik jagamine , tasemeleht 3
16. - 20.12 Arvutiõpetus : Tabeli koostamine arvutis
Vaheaeg 23. 12 - 05.01
06. - 10.01 Naturaalarvude kirjalik jagamine , tasemeleht 3
13. - 17.01 Kokkuvõtete tegemine 1.poolaasta tööst

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) valdab peamisi töövõtteid arvutil,igapäeva õppetöös eelkõige infot otsides, töödeldes, analüüsides, tekstidokumente ja esitlusi koostades.
2) teadvustab ja oskab vältida info -ja kommunikatsioonitehnoloogia ja isikuandmete kaitsele
3) kinnistavad matemaatikas õpitud teadmisi ja oskusi.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Kasutatakse mitteeristuvat hindamist. Mitteeristaval hindamisel õpitulemuste saavutatuse taset pole vajalik eristada. Õpilane on saavutanud tema õppe aluseks oleva õppekavaga seatud õpitulemused ( teinud ära kõik tunnis antavad ülesanded ), saab AR . kui ei tule tööga toime, siis MA või null „0” ( kui oluline töö on tegemata). Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hinnanguga "AR" pärast töö tegemist/ esitamist või märkega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tööde hinded võivad kajastuda eKoolis MATEMAATIKA päevikus (vastav märge õpioskuste päevikus). Õppeprotsessi käigus antakse hinnang õpilase tunniülesannete täitmisele, iseseisvale tööle , aktiivsusele, meeskonnatööle, töölehtede täitmisele. Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Kokkuvõttev hinnang kujuneb poolaasta lõpuks (AR/ MA ).

Konsultatsioon I trimestril kokkuleppel õpetajaga klassis 303