Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 13.37
Muudetud: 23. oktoober 2019. a. kell 11.17

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpilane tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid. Õpilane õpib tundma visuaalse kunsti väljendusvahendeid ning loob erinevaid kunstiteoseid rakendades erinevaid tehnikaid. Tutvutakse nii mineviku kui ka nüüdisaegse kunstiga

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02. - 06.09 Sissejuhatus, ainekaart
09. - 13.09 Puuviljavaagen ( õlipastell )
16. - 20.09 Puuviljavaagen ( õlipastell )
23. - 27.09 Inimfiguuri õiged proportsioonid ( kataloog, ajakiri, käärid, vilt - ja värvipliiatsid, a' 3 paber )
30.09 - 04.10 Inimfiguuri õiged proportsioonid
07. - 11.10 Inimfiguuri õiged proportsioonid
14. - 18.10 Inimfiguuri õiged proportsioonid
Vaheaeg 21.- 27.10
28.10 - 01.11 Abstraktne kunst ( akvarell )
04. - 08.11 Abstraktne kunst ( akvarell )
11. - 15.11 Küünlajalad: kuju, vorm, valgus ja varjutus( värvipliiatsid )
18. - 22.11 Küünlajalad: kuju, vorm, valgus ja varjutus( värvipliiatsid )
25. - 29.11 Lumesadu talveööl ( joonistuspaber, harilik pliiats, tumesinine ja lilla akvarellvärv, valge guaššvärv )
02. - 06.12 Lumesadu talveööl ( joonistuspaber, harilik pliiats, tumesinine ja lilla akvarellvärv, valge guaššvärv )
09. - 13.12 Meisterdame jõulukaarte
16. - 20.12 Meisterdame jõulukaarte
Vaheaeg 23.12 - 05.01
06. - 10.01 Minu koolivaheaja kõige toredam päev - a'4 paber, viltpliiatsid
13. - 17.01 Talv - guašš, a'3 joonistuspaber

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab:
1) teab eesti kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke, uurib ja võrdleb kunstiteoseid;
2) arutleb enda ja kaaslaste loovtööde üle, tõlgendab oma vaatenurgast erinevate ajastute kunstiteoseid;
3) väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi, kasutades kahe- ja kolmemõõtmelise kujutamise baaselemente ja kompositsiooni põhimõtteid;
4) visandab ja kavandab loovülesandeid lahendades, rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaaž, skulptuur, foto, digitaalgraafika, jne);
5) oskab uurimise käigus leida eri teabeallikatest ainealast infot;
6) võrdleb ruumilise keskkonna ja igapäevaste tarbeesemete omadusi, kavandab ideid, kuidas parandada elukeskkonda, mõistab võimalusi, kuidas tarbida loodust säästvalt;
7) arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle reaalses ja virtuaalses keskkonnas,

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Võimaluste piires eelistatakse õpilase tööle suuliste hinnangute andmist ja positiivse üldhindega hindamist õppeveerandi lõpus. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine.

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus.
Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele. Konsultatsioon kunstis kolmapäeval 8. tund, ruum 227

Hindamine:
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Koolivahetusel teisendatakse mitteeristavad hinnangud numbrilisteks hinneteks viiepalli süsteemis.

Märge "AR" / Hinne "5"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud
ˇ kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni
ˇ töö puhas ja korrektne ning teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "4"
ˇ töövahendid alati kaasas
ˇ jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt
ˇ vajab aeg-ajalt õpetaja juhendamist
ˇ töö ei ole puhas ja korrektne, on teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) õigeaegselt esitatud

Märge "AR" / Hinne "3"
ˇ õppevahendid aeg-ajalt kodus
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ töö ei ole korrektselt teostatud, kuid teemast lähtuv
ˇ valmistöö ( ei ole valget paberipinda ) on õigeaegselt esitatud

Märge "MA" / Hinne "2"
ˇ õppevahendid pidevalt kodus
ˇ õppeülesanded poolikult täidetud
ˇ suhtumine töösse huvitu
ˇ puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas

Märge "MA" / Hinne "1"
ˇ õpilasel puudub täielikult huvi aine vastu, ei tööta tunnis kaasa
ˇ puuduvad töövahendid
ˇ õpilane puudub põhjuseta ning vastava õppetunni materjal on omandamata
. ei käi tööd konsultatsioonitunnis tegemas.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 14.00 ruumis 303 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.