Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 09.21
Muudetud: 28. veebruar 2020. a. kell 15.32

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
Koogi küpsetamine muuda kustuta
07.02.2020 #5 Ainetund Voolimine muuda kustuta
31.01.2020 #5 Ainetund Karbi punumine muuda kustuta
24.01.2020 #5 Ainetund Mandala lõpetamine muuda kustuta
20.01.2020 Kodune ülesanne Palun kaasa võtta lõnga leevikese(punane, must) või tihase(kollane, sinine) tegemiseks muuda kustuta
17.01.2020 #5 Ainetund Tööde lõpetamine muuda kustuta
10.01.2020 #5 Ainetund Kunstiõpetuses alustatud töö lõpetamine muuda kustuta
13.12.2019 #5 Ainetund Jõulukaardid muuda kustuta
06.12.2019 #5 Ainetund Kuused muuda kustuta
29.11.2019 #5 Ainetund Ribadest järjehoidja põimimine muuda kustuta
22.11.2019 #5 Ainetund Kadrile peakate muuda kustuta
15.11.2019 #5 Ainetund Loomade voolimine. muuda kustuta
08.11.2019 #4 Ainetund Isadele tervitus muuda kustuta

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03.09.
* Visiitkaart
V: käärid, viltpliiatsid

10.09.
* Sünnipäevakaart klassikaaslasel
V: käärid, värvilised paberid, viltpliiatsid

17.09.
* Voltimine- oks ja õunad
V: paber, liim,

24.09.
* Draakonid
V: siidipaber, papist rull, liim, käärid, värvilised paberid

01.10.
* Voolimine- sügismemm
V: plastiliin

08.10.
* Rühmatöö-Liiklus KG juures


15.10.
*Töö kuivatatud puulehtedest.
V: puulehed

29.10
* Ämblik
V: Heegelniit, kastanimuna, hambatikud

05.11
*Isadele tervitus

12.11
*Võtmehoidja, makramee
V: nöör, võtmerõngas

19.11
* Video abil meisterdamine
V: krokotak. com

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
I trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi teisipäeviti kell 13.00-13.45 ruumis 208.