0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 3. september 2019. a. kell 08.36
Muudetud: 4. september 2019. a. kell 14.46
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
1. TRIMESTER
03.09. Eesmärkide seadmine, õppimise kavandamine; grupitöö põhimõtted
10.09. Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist
17.09. Teksti põhjal küsimuste koostamine
24.09. Märksõnaskeemi, idee- / mõttekaardi või mõistekaardi koostamine
01.10. Töö sõnavaraga (vanasõnade, kõnekäändude, mõistatuste, murdesõnade, antonüümide, sünonüümide, lühendite tundmaõppimine)
08.10. Tekstist arusaamist arendavaid ülesandeid
15.10. Ristsõnade lahendamine
VAHEAEG
05.11. Diagrammid
12.11. Kellaaeg
19.11. Tunniplaani lugemine
2. TRIMESTER
I nädal
Tabelid, joonised, mõistekaart
II nädal
Teabekirjandusest info leidmine
III nädal
Sõiduplaani lugemine
IV nädal
Töö raamatuga "Loe ja mõista"
VAHEAEG
V nädal
Raamatukogutund
VI nädal
Nädalapäevad, kuud, aastad
VII nädal
Ajaühikud
VIII nädal
Kooslused (loodus)
IX nädal
Kooslused
X nädal
Funktsionaalne lugemisoskus
XI nädal
Erinevad teatmeteosed
VAHEAEG
XII nädal
Eesti Vaabariik
3. TRIMESTER
I nädal
Tunne oma kodukohta
II nädal
Lastekirjanikud
III nädal
Uued põnevad lasteraamatud- raamatukogu
IV nädal
Jalgratturi reeglid
V nädal
Töö teabekirjandusega
VAHEAEG
VI nädal
Viktoriin Tere kevad!
VII nädal
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!"
VIII nädal
Ristsõnade koostamine ja lahendamine
IX nädal
Diagrammide lugemine
X nädal
Salakirjad
XI nädal
Praktika
Õpilased oskavad
* töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest
* täita õpiülesannet
* kasutada teabekirjandust
* lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
* töötada tekstiga
* lugeda ajatelge
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata