0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. september 2019. a. kell 09.48
Muudetud: 1. september 2019. a. kell 10.13
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
02.-06.09
* Minu suvi
v: A4, värvi- ja viltpliiatsid
09.-13.09
* Erinevad puulehed
v: A4, vildikad
16.-20.09
* Vihmavari
v: A4, guaid, vildikad
23.-27.09
*Lilled vaasis
v: A3, õlipastell,vesivärv
30.09-04.10
* Pidurüüs vahtrapuu,
v: A3,akvarell,rasvakriit
07. 11.10
*Puuviljad
v: A3, guaid, (korgitrükk)
14.-18.10
Tööde lõpetamine
21.-25.10
VAHEAEG
28.10 -01.11
Sügisene loodus (gua)
04.-08.11
Raamitud pilt isale
11.-15.11
Metslooma joonistamine õpetuse abil
18.-22.11
Kadrimask
õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
Hindamine üles
2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon ruumis 206 kell 13.00.