0 kaarti!
Autor: Kersti Kirs inglise keele õpetaja Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2019. a. kell 09.26
Muudetud: 30. august 2019. a. kell 09.26
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu).
I poolaasta
1. tund (seotud unit 1-ga): Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11).
2. tund (unit 1-2): Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16). Linnaplaani joonistamine.
3. tund (unit 2): Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi.
4. tund (unit 3): Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (B p 18)
5. tund (unit 3): Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6).
6. tund (unit 4): Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10)
7. tund (unit 4): Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28)
8. tund (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine) (TB p 34, WB p 35 ex 11)
9. tund (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine, sellele tuginedes esinemine)
10. tund (unit 6): Enda ja oma kaaslase välimuse ja iseloomu kirjeldamine nii suuliselt kui ka kirjalikult (TB p 37-38, WB p 41)
11. tund (unit 6): Old time photos (oma pere vanade fotode põhjal jutustamine) (TB p 41 ex 10)
12. tund (unit 7): Games (mängude õpetamine, mängimine inglise keeles) (TB p 47)
13. tund (unit 8): Christmas fair (jõululaadaks valmistumine, laada korraldamine) (TB p 49-51)
14. tund (unit 8): Jõulukaartide meisterdamine, jõulukaartide kirjutamine (WB p 56 ex 11)
15. tund (unit 9): Lühinäidendi koostamine ja esitamine (TB p 57 ex-9)
16. tund (unit 10): USA-st jutustamine või loominguline töö USA kohta
17. tund (unit 10): Kutse kirjutamine (TB ex 7-8; WB p 70)
5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale
Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise/ õppijat toetava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse. Valikaine "Praktiline inglise keel" arvestus (A/MA) eKoolis 2X aastas poolaasta lõppedes.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 404 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.