Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2019. a. kell 18.42
Muudetud: 30. august 2019. a. kell 10.55

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. - 6. sept
* Nimesildi kujundamine (värvipliiatsitega värvimine)
* Minu suvi (värvipliiatsid)

9. - 13. sept
* Minu pere (õlipastellid)
* Minu portree (puhumistehnika, vesivärvid, joogikõrs, viltpliiatsid)
https://www.pinterest.com/pin/250583166747208090/

16. - 20. sept
* Astrid (viltpliiatsiga kriipsutamine ja tausta täpistamine)
* Õunad, pirnid (õlipastellid, värvide segamine.)

23. - 27. sept
* Seened (täpitehnika)
* Hoidised purgis (viltpliiatsid)

30. sept - 4. okt
* Sügisene puu (käeprint, harilik pliiats, guaššvärvid)
https://www.pinterest.com/pin/103934703879998743/
* Lehesadu (frotaaž)

7. - 11. okt
* Siil (pintslitrükk- taust vesivärv, siil guašš)
* Vihmavari (guašš)

14. - 18. okt
* Värvipliiatsiga värvimine
* Tööde lõpetamine

21. - 25. okt
VAHEAEG

28. okt - 1. nov
* Kõrvits (guaššvärvid)
* Töö lõpetamine

4. - 8. nov
* Isa portree (õlipastellid)
* Isadepäeva kaardi valmistamine, lipsu voltimine.
https://www.pinterest.com/pin/AecYz8SIPXOM-eW--TzNU50xz0ZTpEpqcaQefjeyRyRG9uS_oArlaQg/

11. - 15. nov
*Joonlauaga töö
*Töö lõpetamine, tekkinud joonte rägastikus mustri värvimine

18. - 22. nov
* Lõbusad mustrid
* Muinasjutu illustreerimine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:

* omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
* oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
* oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
* oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut . Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi esmaspäeviti kell 13.00-13.45.
Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45