Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. august 2019. a. kell 11.10
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.44

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetusega taotletakse, et põhikooli lõpuks õpilane:
1)oskab loomingulises tegevuses, loovtöö, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2)tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3)õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4)eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5)töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6)rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7)õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8)seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9)mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10)väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt ning kirjalikult, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
11)tegutseb eetiliselt ja ohutult nii päris kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades;
12)mõtestab esemelise ja ruumilise keskkonna ning disaini näidete esteetilisi, eetilisi, funktsionaalseid ja ökoloogilisi aspekte;
13)omab ülevaadet kunsti-, disaini- ja arhitektuurivaldkonnaga seotud ametitest ja elukutsetest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-06.september
Meenutades suve. A3 paber, värvi- ja viltpliiatsid
Tööde lõpetamine

9.-13. september
Minu nimi. A4, viltpliiatsid
Töö lõpetamine

16.-20 september
Päevalilled (A3, vesivärvid, õlipastellid)
Puuviljad (A3, guašid)

23.-27. september
Kuidas joonistada puud (värvipliiats)
Pihlakad (A4. õlipastellid)

30. september-4. oktoober
Päike ja kuu. Soojad ja külmad värvid. https://www.pinterest.com/pin/146648531600814124/
Töö lõpetamine.

7.-11. oktoober
Sügisene mets (A3, teip, vesivärvid, švamm). https://www.pinterest.com/pin/106538347422420582/
Töö lõpetamine

14.-18. oktoober
Öine linn. (Siluett- ja pritsimistehnika, valge ja must/tumesinine paber, käärid, liim, hambahari, guašš)
Vahtralehtedest lõvi (https://www.easypeasyandfun.com/lion-leaf-craft/, https://www.pinterest.com/pin/552324341796204668/)

VAHEAEG

28.oktoober-1. november
Halloween
Isadepäeva kaart

4.-8. november
Kaardi lõpetamine.
Kuidas joonistada...

11.-15. november
Joonistamine vabal teemal (A4 paber, värvilised pliiatsid)
Mardipäev

18.-22. november
Kadrid liiguvad (värvipliiats)
Töö lõpetamine


I TRIMESTRI LÕPP

25.-29. november
Mina elan siin. (A3 paber, guašid).
Kosmos (õlipastell, A4 paber)

2.-6. detsember
Esimene lumi (guašid, A4 paber)
Kuuseehted (viltpliiatsid, A4 paber)

9.-13. detsember
Jõulupuu minu kodulinnas (guašš)
Töö lõpetamine

16.-20. detsember
Jõuluvana kingikott (segatehnika)
Töö lõpetamine

VAHEAEG

6.-10. jaanuar
Talvine maja (A3, guašš)
Tööde lõpetamine

13.-17. jaanuar
Suusataja (A3, õlipastell)
Töö lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.