Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. jaanuar 2019. a. kell 14.10
Muudetud: 23. jaanuar 2019. a. kell 14.14

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.-26.jaan 
Klassikaaslaste referaatide lugemine ja arvustuse kirjutamine.

28.jaan - 1.veeb 
Referaadi ettekanded

4.- 8.veeb 
Referaadi ettekanded 

11.-15.veeb 
Referaadi ettekanded 


18.-22.veeb 
Töö tekstiga. Funktsionaalne lugemine

VAHEAEG

4.-8.märts 
Näitemängu proov 

11.-15.märts 
Näitemängu etendus 

18.-22.märts 
Tekstitöötlus. Tühikute kasutamine. Teksti sisestamine ja kujundamine. Pildi ja tabeli lisamine. Teksti kopeerimine. 

25.-29.märts 
Tekstitöötlus. Tühikute kasutamine. Teksti sisestamine ja kujundamine. Pildi ja tabeli lisamine. Teksti kopeerimine. 

1.-5.apr 
Diagrammide ja jooniste lugemine 

8.-12.apr 
Grupitööd: aineviktoriini koostamine 

15.-19.apr 
Grupitööd: aineviktoriini koostamine 

VAHEAEG

29.apr - 3.mai 
Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana 

6.-10.mai 
Tööjuhend kunsti- või tööõpetuse tunnis. Toimetamine instruktsioonile vastavalt. 

13.-17.mai 
Nuputamisülesanded

20. - 24.05
Funktsionaalne lugemine - eesti lastekirjandus 

27. - 31.05
Viktoriin 

03. - 11.06
Praktikapäevad

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda e-Kooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Kokkuvõttev hindamine 2 korda aastas (arvestatud / mittearvestatud.

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 307.