Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 08.17
Muudetud: 23. jaanuar 2019. a. kell 14.40

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.01. Ilma tunnused õhutemperatuur ja selle mõõtmine lk 4-7
28.01. Pilvisus, sademed lk 8-9
04.02. Tuul, ilmastikunähtused lk 10-13
11.02. Põhiteadmised ilma kohta lk 14- 15
18.02. Inimese välisehitus lk 16-17
VAHEAEG
04.03. Kere, pea lk 18-20
11.03. Käsi, jalg lk 21-23
18.03. Keha mõõtmed lk 24-25
25.03. Pikkuste võrdlemine ja mõõtmine lk 26-27
01.04. Kordamine
08.04. Pesemine lk 37
15.04. Puhkamine lk 38, 39
VAHEAEG
29.04. Kehatemperatuuri mõõtmine lk 40, 41
06.05. Inimese ja looduse seosed lk 42 - 45
13.05. Linnaelu ja maaelu erinevused lk 46 - 49
20.05. Teema "Inimene" kordamine lk 50 - 53
27.05.Töö õpitud materjalile

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
*omandab teadmisi looduslikest objektidest ja nähtustest,
*kirjeldab neid, kasutades selleks oskussõnu;
*õpib tundma levinuimad kooslusi Eestis;
*oskab mõõta pikkusi, lugeda termomeetri näitu;
*teab inimese tähtsamaid kehaosi

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208.