0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 18.13
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 21.08
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 3 tundi nädalas
Matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktrueerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.
21.01-25.01
Lahutamine. lk 14-15
Üleminekuta liitmine 20 piires. lk 16-17
Üleminekuta lahutamine 20 piires. lk 18-19
Lisaülesanded lk.67-69
28.01-01.02
Liitmine ja lahutamine 20 piires. lk 20-21
Paaris- ja paaritud arvud. lk 22-23
Euro ja sent. lk 24-25
Raha-arvutused.
Lisaülesanded lk. 70
4.02-8.02
Rahaarvutused. lk 26-27
Iseseisev töö nr 6
Pikkuse mõõtmine. Sentimeeter. lk 28-29
Lisaülesanded lk. 72
11.02- 15.02
Mõõdame ja arvutame. lk 30-31
Peegeldus. Sümmeetria. 32-33
Harjutame lk 34-35
Lisaülesanded lk. 72, 73.
18.02-22.02
Üleminekuga liitmine.
Liitmine 9-ga. lk 36-37
Liidetavate järjekord. lk. 38- 39
Lisaülesanded lk. 74.
25.02- 01.03 vaheaeg
4.03-8.03
Liitmine 8-ga. lk 40-41
Liitmine 7-ga. lk 42-43
Liitmine 6-ga. lk 44-45
Lisaülesanded lk.75
11.03-15.03
Kordamine. lk 46-47
Üleminekuga liitmine. lk 48-49
Iseseisev töö nr.7
18.03-22.03
Üleminekuga lahutamine.
Lahutamine 11-st. lk 50-51
Lahutamine 12-st. lk 52-53
Lahutamise kontrollimine liitmise abil. lk 54-55
Lisaülesanded lk 76-77
25.03-29.03
Lahutamine 13-st. lk 56-57
Lahutamine 14-st. lk 58-59
Lahutamine 15-st. lk 60-61
01.04-05.04
Lahutamise kontrollimine liitmise abil. lk 62-65
Lisaülesanded lk 79.
TV IV OSA
Lahutamine 16-st lk 4-5
Lahutamine 17-st ja 18-st lk 6-7
8.04- 12.04
Kordamine lk 8- 11
Tööleht nr 8.
Arvud 1-100 lk 12- 13
Täiskümned. Täiskümnete liitmine ja lahutamine lk 14-17
Kümnelised ja ühelised
Nädal 15.04-19.04
Täiskümnete liitmine ja lahutamine. Kümnelised ja ühelised. lk 18-21
Arvude võrdlemine lk 22-23
Liitmise ja lahutamise seos. Kordamine. lk 24-27
Tööleht nr 9.
22.04-26.04 vaheaeg
29.04-3.05
Täht arvu tähisena lk 28-33
Tööleht nr 10.
06.05-10.05
Ööpäev lk 34-35
Tund ja minut lk 36-37
Tööleht nr 11.
Meeter lk 38-39
Meeter ja sentimeeter lk 40-41
13.05- 17.05
Euro ja sent lk 42-45
Tööleht nr 12.
Termomeeter lk 46-49
20.05-24.05
Kilogramm lk 50-51
Gramm lk 52-53
Liiter lk 55-56
Tööleht nr 13.
27.05- 31.05
Geomeetrilised kujundid lk 56- 57
Kordamine lk 59-61
Tööleht nr 14.
03.06-07.06
Kordamine lk 62- 65
Lisaülesanded valikuliselt
10.06-12.06
Praktikapäevad
Õpilane
*tunneb lihtsamaid tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
*oskab järjestada esemeid suuruse, asendi ja tunnuste põhjal;
*oskab esemeid rühmitada;
*oskab hulkasid võrrelda;
* tunneb ära ühelised, kümnelised, sajalised;
*mõistab liitmise ja lahutamise vahelist seost;
* liidab ja lahutab 20 piires;
* oskab koostada 4 võrdust;
* oskab lahendada ühe tehtega tekstülesannet.
Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed. 1.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
1. Oskad 20 piires liita ja lahutada.
2. Oskad lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
3. Oskad järjestada ja võrrelda arve 1-100
4. Tunned kellal täis-, pool-, veerand- ja kolmveerandtundi.
5. Oskad joonestada sirglõiku.
* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon neljapäeviti 13.00 - 13.45 ruumis 205