0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 3. jaanuar 2019. a. kell 11.52
Muudetud: 25. jaanuar 2019. a. kell 09.42
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: - tundi nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
I NÄDAL
* Minu Eesti -taust guaššvärvidega
II NÄDAL
* Talvine maja (A3)
III NÄDAL
* Mosaiik (A3, vatitikud, guašid)
IV NÄDAL
* EV sünnipäev
V NÄDAL
* EV sünnipäev
VAHEAEG
I NÄDAL
* Linn (värvi- ja viltpliiats)
II NÄDAL
* Joonistamine vabal teemal
III NÄDAL
* Pajukiisudele aluspaberi värvimine
IV NÄDAL
* Alustame triibupilti
V NÄDAL
* Triibupilt (väike paber. vildikad)
* lumikellukesed
VI NÄDAL
* Näputrükis tibud (väike paber, guašid, vildikad)
VII NÄDAL
* Sinililled (vahakriibe)
VAHEAEG
I NÄDAL
* Kaart emadepäevaks)
II NÄDAL
*Tööde lõpetamine
III NÄDAL
* Pesakastid (suur paber, guašid)
IV NÄDAL
* Rannas (suur paber, õlipastellid)
V NÄDAL
Tööde lõpetamine
Praktikanädal
3. kl II poolaasta kunstiõpetus
Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
Töö on teemast lähtuv.
Oled omandanud teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta.
Kasutad materjale säästlikult.
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Tööde lõpetamine ja abi kolmapäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 203