Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2018. a. kell 08.03
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 08.15

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kehaline kasvatus toetab õpilast oma tervist väärtustama eluviisi kujunemisel. Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1.nädal
Vestlus kehalise kasvatuse tunnist ja eesmärkidest, hügieen, riietus, ohutus.
Kehaliste harjutuste vajalikkusest organismile.
Riviharjutused.
Liikumismäng.
2.nädal
Teatejooks
3.nädal
Tervisespordipäev "Reipalt koolipinki"
5.nädal
Hüpped ja hüppeharjutused. Kaugushüpe.
Tähelepanumäng.
6.nädal
Pendelteatejooks.
Visked ja viskeharjutused, pallivise.
7.nädal
Pallivise,
30 m jooks, treeningraja läbimine eri vahenditega.
8.nädal
Vastupidavus- ja jõuharjutused.
Jooks vahelduvalt kõnniga, vastupidavusjooks kuni 300 m.
Lõdvestus- ja venitusharjutused.
9. nädal
Rivi-ja korraharjutused: rivistumine, joondumine, tervitamine, pöörded.
Harjutused hüpitsaga. Sulghüplemine.
10. nädal
Rivi-ja korraharjutused. Erinevad koordinatsiooniharjutused. Harjutused hüpitsaga.
11. nädal
Rivi-ja korraharjutused. Hüpitsaga hüplemine. Mängud.
12.nädal
Rivi-ja korraharjutused. Akrobaatilised harjutused. Veered ette ja taha harjutamine.
13. nädal
Rivi-ja korraharjutused. Akrobaatilised harjutused. Veered kägaras ja sirutatult, juurdeviivad harjutused turiseisuks, turiseis abistamisega.
14. nädal
Rivi-ja korraharjutused. Veered kägaras ja sirutatult, juurdeviivad harjutused tireliks. Tirel ette, turiseis.
15. nädal
Rivi-ja korraharjutused. Akrobaatika.Teatevõistlused. Mängud.
16. nädal
Erinevad kõnni-, jooksu-, hüplemisharjutused. Teatevõistlused. Mängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab riietuda vastavalt tunnile.
Täidab hügieeninõudeid.
Õpilane teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi; alustab jooksu püstilähtest; jookseb pendelteatejooksu

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:

Tead ja järgid tunnis kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi-, korra,- hüppe-ja jooksuharjutusi
Sooritad harjutusi etteantud tempos ja korrektselt.
Oled mängudes on aktiivne, tunned ja täidad enamasti mängureegleid.


Sõnaliste hinnangute kriteeriumid väljendatakse tähtedega:
T = tead, oskad, kasutad
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pead veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.